Toon posts:

Hoe moet ik Faxen met XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een isdn aansluiting en ik wil de fax installeren, op xp
Ik kan het programma wel toevoegen bij faxen en printers.
Maar als ik dan verbinding wil maken doet hij het niet.
Kan dan modem niet vinden, want een isdn kaart is geen modem.
Wie kan mij helpen , Wat te doen ??

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

RVS-com (lite) kopen en zorgen dat deze je kaart en de drivers ondersteunt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 20:09

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Fax4outlook: http://www.outlook4team.com/download.asp?catID=8
Send and receive fax messages as easily as emails from your MS Outlook using your regular phone line. Just connect your computer to a phone line and start receiving faxes in your MS Outlook "Inbox” folder. Open, reply or forward them to another fax or email recipients like regular email using your MS Outlook address book. You may send fax messages for multiple recipients simultaneously. All sent faxes will be stored in “Sent Items” folder and marked as „fax“. You will be able to create, send and receive facsimile messages from Windows 2000/XP, Internet Explorer and MS Office programs. Cover page templates are included.
MS OS: NT/2000/XP License: shareware MS Office: 2000/2002

Verwijderd

En die modems waar ie om vraagt zijn geen fysieke modems maar software modems en die moet je instaleren.
RVS COM is idd een goede keus en zorgt dat je de CAPI drivers voor je ISDN modem hebt, wij hebben 3 ISDN modems uitgeprobeerd voor we bij de Billion aankwamen, en die deed het meteen. www.billion.com.tw