Bericht SIDN: url klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

De link bovenaan kan ik niet wijzigen...het invoerveld accepteert zo'n lange URL niet :7. De andere is gewijzigd :).
Vage site...hij linkt door naar iets waar de protocol-definitie in de nieuwe URL blijft hangen...die eerste klopt dus wel, maar wordt weer zo lang dat het niet meer past. Je kunt het eerste deel wel weghalen en er die '_1.html' achter plakken, want dan redirect hij vanzelf. In de bron heb ik het zo gedaan, in het artikel zelf kan de URL onbeperkt lang zijn en heb ik dus gewoon '_1.html' toegevoegd :).

Overigens komt de dubbele fout doordat mensen gewoon de bron-URL kopiëren om de link in hun tekst aan te maken...als die bron-URL al fout wordt afgekapt, dan gaat het bij het kopiëren natuurlijk ook fout. En als het bronartikel door de nieuwsposter wordt geopend, dan staat die URL nog niet in zo'n tekstveld en kan hij dus een onbeperkte lengte hebben - daardoor merken de schrijvers het zelf niet :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
odysseus schreef op 06 maart 2003 @ 21:22:
[...]

De link bovenaan kan ik niet wijzigen...het invoerveld accepteert zo'n lange URL niet :7. De andere is gewijzigd :).
Fix het invoerveld dan >:)
Of zet daar dan gewoon de mainpage :) (www.sidn.nl)
[...]
Overigens komt de dubbele fout doordat mensen gewoon de bron-URL kopiëren om de link in hun tekst aan te maken...als die bron-URL al fout wordt afgekapt, dan gaat het bij het kopiëren natuurlijk ook fout. En als het bronartikel door de nieuwsposter wordt geopend, dan staat die URL nog niet in zo'n tekstveld en kan hij dus een onbeperkte lengte hebben - daardoor merken de schrijvers het zelf niet :).
Je moet gewoon ff de url checken voordat je het bericht plaatst, zeker als je ziet dat het zo'n rare is :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ja baas :?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
:? 'T is maar een suggestie hoor, maar als dat niet op prijs wordt gesteld...

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Lijkt me voldoende voor dit draadje.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.