[win2k] DVD <=> CDwriter verwisseld - zeuren om drivers

Pagina: 1
Acties:

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Heb de search gebruikt en mede ook omdat ik niet weet hoe ik moest zoeken, heb ik geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Goed, ik heb een Pioneer DVD 115F en een Plexwriter 8/4/32a

Beiden doen het gewoon goed in win2k.... totdat ik niet echt goed cd's meer kon fikken.

Dus heb ik de pioneer dvd speler met mijn plexwriter verwisseld.

Telkens als ik nu windows 2000 opstart krijg ik hinderlijke ' installeer drivers voor dvd speler en cd writer '

ik weet dat windows 2000 standaard drivers heeft voor dit, maar krijg het op geen mogelijkheid goed.

Kan iemand me helpen ????

thanksthanksthanksthanksthanksthanks bij voorbaat !

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Heb je naast de search ook gewoon de OM FAQ geraadpleegd :?
Daarin staat ook een heleboel informatie over problemen met CD/DVD lezers/branders B)

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Yup... heb effe snel gezocht en kon niet echt vinden wat ik zocht....

Naja...... wel dat als laatste hoop dat ik Windows 2000 opnieuw moest installeren, maar daar heb ik effe geen zin in

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je de drives al eens ge-uninstalled in Device Manager en dan je computer herstart. Dat durft zulke problemen wel eens oplossen. Normaal als je twee drives wil wisselen dan moet je eerst beide devices uninstallen in Device Manager, computer uitschakelen en de wijziging doorvoeren, en weer opstarten. Windows zou dan de drives wel correct moeten vinden en installeren. Als je de drives verwisselt zonder ze eerst te uninstallen kun je soms wel op problemen stuiten.

Heb je ook al eens geprobeerd de drives terug in de originele configuratie te hangen?

[ Voor 1% gewijzigd door satcp op 06-03-2003 21:05 . Reden: typo ]

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
ik zal het proberen.....thanks in ieder geval :)