Toon posts:

[WinXP] Hoe van SP1 terug naar WINXP zonder SP1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag SP1 gedownload en sindsdien doet mijn geluid het totaaaaal niet meer, heb alles al zo'n beetje geprobeerd (behalve formatteren dan ;)) en nog steeds werkt mijn geluid niet.

Nou is mijn vraag is het mogelijk om SP1 als het waren te wissen?

zo ja zou ik het fijn vinden als jullie me konden vertellen hoe... thnx

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 20:06

megaleo

Special member

Heb je systeemherstel al geprobeerd? :7

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
software uninstall => kan je vinden in configuratiescherm software

dan moet je ff in het rijtje die sp1 zoeken.

maar is het niet beter nieuwe sound drivers te installeren?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[google=uninstall service pack xp]

http://www.microsoft.com/.../servicepacks/sp1/faq.asp

[ Voor 21% gewijzigd door blackd op 06-03-2003 19:46 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28
jevn schreef op 06 maart 2003 @ 19:45:
software uninstall => kan je vinden in configuratiescherm software

dan moet je ff in het rijtje die sp1 zoeken.

maar is het niet beter nieuwe sound drivers te installeren?
Lijkt mij ook. SP1 deïnstalleren om je geluid weer terug te krijgen.. Get those drivers! ;)

Verwijderd

Topicstarter
ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
ok misschien hele rare manier, maar zou dit kunnen... tijdens de installatie van SP1 kon je kiezen om files op te slaan zodat je het ongedaan kon maken, mocht je er niet tevreden mee zijn... nou had ik die niet aangevinkt aangezien ik dacht ach zal wel.

Maar stel ik installeer het nu opnieuw, maar dan wel met dat aangevinkt, en gebruik daarna die optie. Zou ie dan volledig terug gaan naar XP voor Sp1 of denken jullie van niet?

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dat doet hij niet, aangezien de oude bestanden tijdens de vorige installatie allang zijn weggegooid dacht ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 20:32:
ok misschien hele rare manier, maar zou dit kunnen... tijdens de installatie van SP1 kon je kiezen om files op te slaan zodat je het ongedaan kon maken, mocht je er niet tevreden mee zijn... nou had ik die niet aangevinkt aangezien ik dacht ach zal wel.

Maar stel ik installeer het nu opnieuw, maar dan wel met dat aangevinkt, en gebruik daarna die optie. Zou ie dan volledig terug gaan naar XP voor Sp1 of denken jullie van niet?
Nee. In jouw geval heb je twee keuzes.

1) accepteer SP1.

2) Herinstalleer XP geheel.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
maartena schreef op 06 March 2003 @ 23:16:
[...]

Nee. In jouw geval heb je twee keuzes.

1) accepteer SP1.

2) Herinstalleer XP geheel.
3) zoek nieuwe drivers / google ;)

Verwijderd

Niet raar bedoelt of om je dom af te schrijven. Maar heb je de volume wel omhoog staan?

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 09:49
Vreemd probleem. Heb je de orginele XP geupgrade met SP1? Of heb je een XP incl SP1? Ik heb beide geprobeerd (soz, semi-legaal ;D) maar de orgininele met upgrade van SP1 liep WAARDELOOS. Ik heb nu een XP incl SP1, en die loopt als een trein. Misschien dat het daar nog aan ligt?

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De oplossing is hierboven al lang genoemd. Ik had sp1 eens geinstalleerd en mijn internet werd traag als stroop, na de uninstall (ik doe dus nooit zo'n backup) was alles echt weer bij het oude.

Verwijderd

Topicstarter
haha ehm ok nou het werkt allemaal weer... stond op het punt om te formatteren werd echt helemaal gek wist niet meer wat ik moest doen. maar dacht laat ik die draadjes aan de achterkant eens voor de gein verwisselen, en wat denk je het geluid werkt weer!! lijkt wel alsof SP1 die ports heeft verwisseld. best vaag vind ik zelf aangezien ik die sb live nu al een jaar ofzo heb en steeds de draadjes op die manier er in heb gezet en sinds SP1 moeten ze dus anders...

wat ook veranderd is is dat mijn linker speaker de rechter is geworden en vice versa

maarja ik zeur niet het werkt dus wat maakt het uit

Verwijderd

Dat is een kwestie van draadjes omdraaien.... Je hebt er ook softwarematige programmaatjes voor trouwens...

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maar het stoort me niet... want bij liedjes merk je het niet, en spelletjes speel ik altijd met een koptelefoon op dus daar hoor je het niet bij :D

alleen bij dat creative diagnostics, als ie left speaker/right speaker zegt hoor je dat uit de verkeerde box komen...
Pagina: 1