Ik wil iets wat misschien niet kan: ik heb plaatjes in een tabel staan die niet de hele cel vullen, zodat je op verschillende plekken de achtergrondkleur van de tabel ziet. Maar ik wil nou juist dat je op die plekken de achtergrond graphic van de pagina ziet!
Nu ken ik het style="filter:alpha(opacity=0);" truukje al en daarmee ben ik al iets verder, ik kan hiermee een hele cel onzichtbaar maken, maar dan zie je het plaatje in de cel dus ook niet meer. 
Is er een manier om de achtergrondkleur van een cel op transparant in te stellen? Of moet ik wellicht gaan vogelen met DHTML, zodat de cel onzichtbaar wordt en het plaatje in een layer erboven zweeft? En hoe zorg ik er dan in het laatste geval voor dat het plaatje precies boven zijn celletje blijft hangen? Dat is namelijk wel een vereiste... Alvast bedankt.
Is er een manier om de achtergrondkleur van een cel op transparant in te stellen? Of moet ik wellicht gaan vogelen met DHTML, zodat de cel onzichtbaar wordt en het plaatje in een layer erboven zweeft? En hoe zorg ik er dan in het laatste geval voor dat het plaatje precies boven zijn celletje blijft hangen? Dat is namelijk wel een vereiste... Alvast bedankt.