Slik... een telefoonrekening van meer dan 500 euro!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Hallo,

Ik ben één van de ongelukkigen zonder breedband en/of flatfee internet... Mijn pa en ma kregen vandaag een factuur van KPN Telecom met een bedrag van 642,33 euro!!!!! 500 daarvan is voor mij. Ik heb mijn eigen ISDN lijntje zodat het duidelijk was wat ik moet betalen.

Ik internet veel omdat dit moet voor mijn werk. Ik heb hier een netwerkje met daarop aangesloten een ISDN router. Deze belt automatisch in zodra er een request wordt gedaan naar die router.

Mijn vraag luidt: Is het mogelijk om op wat voor manier (zonder te verhuizen naar een plaats met dat wel over snel internet beschikt) dan ook mijn internet kosten zwaar te drukken?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Als je die verbinding nodig hebt voor je werk, zou ik eens bij je baas aankloppen.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Euh, ja, gewoon niet automatisch laten inbellen als er een request wordt gedaan :?. Trouwens, als het voor je werk is, waarom declareer je het dan niet gewoon :?.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 11:59

Pogostokje

* twiet *

Als het moet voor je werk: je werkgever laten vergoeden.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Kan je niet een deel van de kosten declareren bij je werk?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Met zo'n rekening wordt flat-free internetten via de telefoonlijn nog interessant. Demon biedt dat bijvoorbeeld. Dat kost "maar" €200/m voor een 64k-lijn. (zie http://www.demon.nl/producten/internettoegang/flatfee.html).

Er zullen trouwens wel meerdere providers zijn die dit aanbieden, maar van Demon wist ik zeker dat ze zoiets hadden.

(zie trouwens dat dat excl. BTW is |:()

[ Voor 19% gewijzigd door Ferdo op 06-03-2003 18:52 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

aan je werkgever een vergoeding vragen
of
minder internetten :P

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Bekijk inderdaad maar even de link van Ferdo. Dit soort dingen waren overigens gewoon in de search te vinden. En, zet idd auto-dialup van je router uit, als je het niet nodig hebt. Over automatisch inbellende routers is overigens ook al het één en ander te vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.