Toon posts:

Celly 300 a @ 463 temperaturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn celly is 22 graden idle en 32 stressed

Standaard cooler, alleen recht blazend op de cpu een 80 mm fan...

Hoe kan het dat het zo laag blijft die temp?

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

hmm ik denk dat je metertje niet goed meer is

}:0

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Topicstarter
Hijs dus echtwel goed :) heb ff gekeken en met zoon digitaal schermpje enzo geeft ook zelfde aan en dat is sensoor onder cpu

dussuh ownz ;]

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Mijn Celly 366@550 wordt stressed 38 graden, met computernerd cooler. Idle doe ik natuurlijk niet aan }:O
Mijn celly 500@563 wordt ook zoiets, 38 graden, met standaard kogelgelagerde cooler.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 02:36

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Laag allemaal, mijn mobo temp van celly300a@450 bakkie (geen proc temp aangezien ik die bij deze proc niet kan meten) wordt ín de zomer tegen de 48 graden. Dan crashed mijn videokaart ook vanwege de hitte tijdens langdurig (5 uur) cs spelen.

Nu het buiten al weer wat kouder is doet hij zo'n 35 graden onder stress.

Nu heb ik ook een klote airflow in de kast (maar 1 intake fan en voeding mag naar buiten blowen) en veel troep (3 cd-drives en 2 hd's----> dus 4 flow-blockende ide-kabels))

Sys Specs

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik een tip voor je.... ik had in de zomer ook vaak vastlopers na het spelen van cs en quake...

Ik heb voor mijn processor een andere cooler gehangen... En voila geen problemen meer.. Als je fotos wilt zal ik wel ff maken

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Draai zelf met een celeron 300 @ 450 (core op 2.2 volt). Kast open en een ENORME fan (voedings fan van een ouwe server, zo'n 15CM) die op de proc en chipset blaast.
Chipset is altijd kamertemp en de proc 5 graden daarboven (zo'n 25 a 28 graden. Hoger dan 32 heb ik nog niet gezien).

:)

de betaler vervuilt

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 02:36

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Zolang het voor de proc is en niet op de proc wil ik het wel zien ja. Ik kan namelijk geen andere koeler op de proc zetten (standaard ding zit er nog op) omdat mijn celly niet vastzit, hij hangt gewoon los in zijn slot. (toen ik dat mobo kocht -abit bx6- waren er niet van die bracket dingetjes om celly's vast te zetten)

Hij moet eigenlijk wel superstabiel worden aangezien ik binnenkort een nieuw systeempje in elkaar ga zetten en mijn huidge dienst gaat doen als een w2k server.

Sys Specs

Verwijderd

Topicstarter
Deze cooler is echt specefiek op de processor gericht... Vanmiddag kan ik wel ff fotos maken voor je en dan post ik ze alsnog.

Verwijderd

Mijn celly is 22 graden idle en 32 stressed
Das nou's toevallig mijn BH6 rev 1.0 geeft ook 22 idle en 32 stressed! HET IS DE CHIPSET!!! >:)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HET IS DE CHIPSET!!! >:)
Lol :D
Wie is er nu dom !?!?!
jij >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nee niks chipset. Mijn processor...

Verwijderd

Deze cooler is echt specefiek op de processor gericht... Vanmiddag kan ik wel ff fotos maken voor je en dan post ik ze alsnog.
Laat maar zien dan ;)
Ja ja, zeker in de bios gezien hè :) installeer sishit sandra maar ff dan kan je meteen zien dat het de 'mainboard temperature' is. Het zou wel heel erg vaag zijn als mijn celly 300A@466 even warm is als op 300mhz!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dat is vaag ik heb ook een BH6 en een PII 350@392 en ik kan ook alleen maar de chipset temp aflezen :?

Jippie jippie mijn 100'ste post *D

Verwijderd

hmm mijn celly 466 op 466 wordt gewoon 48 graden (stressed)..

dus 22 is wel erug weinig..

en mijn kast ongeveer 50 graden ( heb wel alles vol, alle pci sloten en 2hd plus brander plus dvd 10 speed)

Verwijderd

Topicstarter
MOet je ff Motherboard Monitor downloaden of een ander dergelijk progje.. Maar of het allemaal wel zo nauwkeurig is....

Verwijderd

Leuk proggie hoor die mbm5, maar dar zie ik echt geen proc temp. Maak anders maar is een paar screendumps, want ik wil dat wel eens zien.

Verwijderd

Topicstarter
Heb dat progje al weer uninstalled klopt geen fok van...

Ik ga binnekort maar een temp display erin zetten. Dan weet ik echt zeker hoe warm ie word..

Tjah of sensor moet kapot zijn :D

Verwijderd

*zucht*

Nogmaals...Je kan de proc temp NIET aflezen op een bh6! Alleen als je zelf een sensor plaats misschien!

/me hoopt dat je het nu eindelijk door hebt :z

Verwijderd

Topicstarter
Mjah ik zeg dus ook ik ga zelf zoon sensor maken... :)

Zal dan wel ff foto voor je maken ;x

Verwijderd

Zal dan wel ff foto voor je maken ;x
/me kan haast niet wachten :9~

Verwijderd

Eys Alchemy.. kevin

wat zit jij de laatste tijd vaan op GoT of niet dan komt zeker omdat je binnenkort nieuw systeempje haalt of nie?

naja laat er in ieder geval een }:O op draaien dan weet je zeker dat je FULL STRESSED tempraturen krijgt.

En idd een BH6 heeft geen CPU tempmeter zoals ik al vanmiddag op ICQ al vermoede toen je vertelde wat je CPU temp was.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 13:02
Knappe jongen die zelf een SENSOR maakt... dat valt niet mee... SENSOR plaatsen okee :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1