Toon posts:

Open GL error SOF 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,
Ik heb op dit moment Windows XP draaien.

-S3 Savage PM133 Pro (Video kaart)
-P3 844
-240 MB Ram

Nou heb ik Soldier of Fortune 2 Double Helix geinstalleerd. Ik krijg nu bij het opstarten een OpenGL error.

Ik heb al nieuwe drivers gedownload en deze geinstalleerd. Die error blijft alleen terugkomen.

Hebben jullie voor mij de oplossing. Ben het eind even zoek.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

Het is toch meestal een videokaart probleem.
Heb je ook de nieuwste dirextX?

IK moest de 1e keer eerst naar failsave mode om alles in te stellen. De 'normale' sp deed het daarna ook.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Denk niet dat het zin heeft dit probleem proberen op te lossen. SoF2 zal namelijk amper draaien op een S3 kaartje. Maar probeer eens de nieuwste drivers van alles te downloaden, het spel desnoods op een ander OS te proberen, SP1 te installen, enz.

Verwijderd

Firestone schreef op 06 March 2003 @ 17:27:
Het is toch meestal een videokaart probleem.
Heb je ook de nieuwste dirextX?

IK moest de 1e keer eerst naar failsave mode om alles in te stellen. De 'normale' sp deed het daarna ook.
:D hij heeft een Open GL probleem en jij raad hem aan DirectX te checken?
maar probeer inderdaat eens nieuwe drivers en anders even glsetup, te vinden op http://www.opengl.org/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 17:42 ]

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook een keer gezien met een oud voodoo 3 kaartje bij sof2

dit is een videokaart probleem
je moet dan open gl aanzetten bij de opties van je videokaartje anders werkt het niet.
je videokaartje moet dat dan wel ondersteunen, ik weet niet of je voor dat ouwe kaartje nog drivers hebt die opengl ondersteunen(gaat moeilijk worden)

Ik ben het met kaazkop eens dat het met dat s3 kaartje niet echt opschiet om sof2 te spelen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 14:17:
Ik heb dit probleem ook een keer gezien met een oud voodoo 3 kaartje bij sof2

dit is een videokaart probleem
je moet dan open gl aanzetten bij de opties van je videokaartje anders werkt het niet.
je videokaartje moet dat dan wel ondersteunen, ik weet niet of je voor dat ouwe kaartje nog drivers hebt die opengl ondersteunen(gaat moeilijk worden)

Ik ben het met kaazkop eens dat het met dat s3 kaartje niet echt opschiet om sof2 te spelen
Er staan hier nog 4 identieke pc's alleen dan met Win2k en daar draait het wel op ! Dus die kaart is wel degelijk geschikt om SoF 2 te spelen.

Verwijderd

heb je GLsetup nou al gedraait?
Pagina: 1