Ik wil ene printer kopen (inkjet brol, nothing serious) en dat kost 45€ (2 cartridges erbij) dus ik zeg tegen de verkoper: je koopt beter een nieuwe printer dan 2 nieuwe cartridges (2 nieuwe cartridges kosten tegenaan 100€). Zegt die verkoper: nee, dat klopt niet want je printer wordt door de fabrikant verkocht met minderwaardige, minder grote cartridges (minder inkt dus).
Mag dit? Kan ik daar iets tegen doen, kan ik de fabrikant aanklagen omdat er op de specs staat dat er 2 cartridges bijgeleverd worden. Kunnen wij als consumers dit zomaar aanvaarden want de fabrikant zelf zegt dat dit niet gedaan wordt (officieel meelke) alhoewel ik na 50 pagina's al een lege cartridge heb?
Ik zit nu wat kort bij kas maar volgende keer koop ik toch een kleurenlaser hoor
stom genoeg zijn die wel heel duur.
Mag dit? Kan ik daar iets tegen doen, kan ik de fabrikant aanklagen omdat er op de specs staat dat er 2 cartridges bijgeleverd worden. Kunnen wij als consumers dit zomaar aanvaarden want de fabrikant zelf zegt dat dit niet gedaan wordt (officieel meelke) alhoewel ik na 50 pagina's al een lege cartridge heb?
Ik zit nu wat kort bij kas maar volgende keer koop ik toch een kleurenlaser hoor
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org