Buffer Underun bij het schrijven van audio cds

Pagina: 1
Acties:

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023
In de search kon ik niet echt een verwant probleem vinden als het mijne

Als ik een een audio cd ga schrijven met Nero dan stuit ik constant op buffer underruns.
Deze underruns zijn er al voordat hij uberhaupt is begonnen met het schrijven van de cd (ik kan de cd ook nog gebruiken zelfs).
Het is "opeens" ontstaan voor zover ik weet.
Ik kan wel gewoon images branden met Nero en ook met CloneCD, dus daar zou het niet aan mogen liggen.

Ik heb ook al geprobeerd om eerst de mp3tjes om te zetten naar WAV maar dat hielp ook niet, branden op lagere snelheid ook niet.

Heeft iemand dit probleem al eens gehad of weet iemand de oplossing? Ik weet het even niet meer.. :?

Aanvullende informatie:
Brander: Plextor 16x10x40x Burn-proof
Nero: 5.5.4.0

[ Voor 10% gewijzigd door pbregman op 06-03-2003 16:32 . Reden: aanvullende info ]

Specs

Verwijderd

Misschien eens te kijken naar je programma's, als je die een paar afsluit werkt het misschien wel...

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:51
whooow ...
tsjeck eens www.nero.com .. ik zeg het niet graag maar er zijn updates te vinden niet te geloven ;)

edit:

Free Nero/Nero Express Demoversion and Update from previous versions

Filesize: 13.66 MB (14332118 bytes)
Current version: 5.5.10.15a
Release date: March 04th, 2003
Running until: March 31th, 2003

[ Voor 51% gewijzigd door Paradox op 06-03-2003 17:36 ]

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Heb je ook buffewrunderruns met nieuwere versies van Nero (trial downloaden) of andere brandprogramma`s?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) onder het kopje "mijn cd/dvd lezer/brander werkt niet goed onder windows" :)