[hp] printer print wel, maar ook niet.

Pagina: 1
Acties:

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
ik heb een hp deskjet 930c, en deze print vanaf het begin eigenlijk al belabbert.
hij gaat gewoon aan, maar als je in een applicatie op 'Print' klikt, dan pakt hij het papier, en print er 1 regel op, allerlei rare tekens (denk aan de alt-codes)
nou zo gaat dat 4 tot 5 keer, en dan begint hij aan de echte print-job.

dit is echt heel erg vervelend, omdat je niet eens normaal iets af kan drukken.

ik draai windows ME en windows XP, en het is bij allebei de OS's prijs.
de drivers heb ik gewoon van HP gedownload (de laatste nieuwe) en dan doet hij het nog steeds.

zijn er mensen die hier ook last van hebben, en hoe die het opgelost hebben?

• KSR
  • Niet online

KSR

Ik heb de zelfde printer, en heb geen drivers geinstalleerd.
Gebruik gewoon de standaard drivers uit XP en werkt perfect.

Be Stronger Than Your Excuses

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
kan het zijn dat er een verkeerde kabel aan hangt (parrallel), of een knik in de kabel zodat de signalen verkeerd doorgegeven worden?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Bij mij werkt ie ook perfect met de standaard drivers van XP, maar onder 2000 werkt ie ook gewoon. Ik gebruik wel een USB kabel.

Misschien dat eens proberen?

Verwijderd

Als je de printer via de parallelle poort hebt aangesloten dan zou je eens kunnen kijken of er geen scanner software meedraait (als je een scanner hebt natuurlijk)

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 09:54:
Als je de printer via de parallelle poort hebt aangesloten dan zou je eens kunnen kijken of er geen scanner software meedraait (als je een scanner hebt natuurlijk)
ik heb een scanner, alleen heb ik die niet geinstalleerd in XP (doet het nl niet in XP)
en ik heb geen usb kabel, maar als ik die had, dan had ik er niks aan want mn usb sloten zitten vol. (er zijn usb hubs, maar dat vertrouw ik niet)

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 21:22
MarkyB schreef op 07 maart 2003 @ 11:59:
[...]

...
en ik heb geen usb kabel, maar als ik die had, dan had ik er niks aan want mn usb sloten zitten vol.
En je ondertitel dan... "Met een hamer past alles"...? ;)

Wat zegt HP van je problemen?

Verwijderd

Als je m parallel hebt aangesloten kun je ook even naar je BIOS instellingen kijken/wijzigen. De poortsettings van de parallelle poort.
Pagina: 1