Toon posts:

9700 pro defect binnen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook hercules kaarten op een rode print? Ik heb net de 9700 pro binnen gehad. En de cooler was helemaal los, de plastic pinnetjes waar de cooler mee vast zat waren af gebroken. Dus de cooler las los op de kaart. Maar nu vertrouw ik het helemaal niet zo meer. Er zit een plakker op dat ie van hercules is. Maar die kan overal vandaan komen. Het lijkt op een om gesoldeerd model. :'(

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
tja terugsturen direct natuurlijk, of teruggaan, dit moet je niet pikken

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

waar heb je hem dan vandaan? en ja, Hercules heeft ook enkele rode kaarten. Gewoon retour naar de winkel ermee

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
was ook mijn idee wilde hem eerst zelf ff maken omdat de levertijd er lang was, maar dan zou de garantie vervallen. Dus dan ga ik zelf niet kloten.

Noem geen winkels.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 16:20 ]

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 22:53

SilentSimon

Have you been hopped?

naar mijn weten heeft hercules toch blauwe kaarten? (erg mooi btw) :)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 16:19:
was ook mijn idee wilde hem eerst zelf ff maken omdat de levertijd er lang was, maar dan zou de garantie vervallen. Dus dan ga ik zelf niet kloten.

Noem geen winkels.
Nogmaals: waar heb je die kaart vandaan? Dit ruikt naar een 2e hands oplichting ;(

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij komt bij een groothandel vandaan. Het lijkt inderdaad op een naai streek. Naar mijn idee zijn die kaarten ook blauw. Dus vandaar dat ik het niet vertouw.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

Nogmaals : Hercules heeft ook "Red Editions"

www.triathlete.nl

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 19:16

charrel

Cortisol4life..

kaarten waren eerst moeilijk leverbaar vandaar dat er ook rode zijn, die zijn standaard van ati alleen dan met een hercules stikker erop. Het zou dus wel kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Daar lijkt het ook op ja, Gewoon een mod op een kaart van ati. Maar wel een losse cooler

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 16:25 ]

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zat er wel een Hercules doos bij? Hercules is nl. niet zo goed in OEM te krijgen!

http://nl.hercules.com/im...PRO/3DP9700PRO_Card_s.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door fredkroket op 06-03-2003 16:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo staat hij ook op de doos. Die zat er gewoon bij. Maar het si dan een rode print.

Verwijderd

Neem gewoon even contact op met je leverancier, dit kunnen wij niet voor je oplossen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.