Ik wil met een Exchange Server 2000 e-mail verzenden met verschillende domeinnamen.
domein.NET is standaard voor Windows 2000 Server (AD+DNS) en Exchange.
Als ik gebruikers een postbus in Exchange maak met user@domein.net werkt het goed
(intern en extern verzenden)
Als ik echter in de AD het Primary e-mail adres op user@domein.NL of user@domein.INFO werkt niets meer (verzenden op ontvangen).
Bij de Recipient Policies heb ik al verschillen de SMTP adressen neergezet,
de Default SMTP Virtual Server staat intern voor alle verkeer open (wel een Linux firewall ertussen, dus niet extern benaderbaar).
GoT gezocht een Google/Technet ook al geen resultaat.
PS Het gaat alleen om het afzenderadres. Het ontvangen gebeurt bij de webhoster die de mail in verschillende POP3’s zet.
domein.NET is standaard voor Windows 2000 Server (AD+DNS) en Exchange.
Als ik gebruikers een postbus in Exchange maak met user@domein.net werkt het goed
Als ik echter in de AD het Primary e-mail adres op user@domein.NL of user@domein.INFO werkt niets meer (verzenden op ontvangen).
Bij de Recipient Policies heb ik al verschillen de SMTP adressen neergezet,
de Default SMTP Virtual Server staat intern voor alle verkeer open (wel een Linux firewall ertussen, dus niet extern benaderbaar).
GoT gezocht een Google/Technet ook al geen resultaat.
PS Het gaat alleen om het afzenderadres. Het ontvangen gebeurt bij de webhoster die de mail in verschillende POP3’s zet.