Hotmail verstuurt lege emails

Pagina: 1
Acties:

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Hotmail van een kennis verstuurt lege emails. Hij kan op dit moment alleen schrijven in het subject veld.. de body van de mail is leeg. Wat ie daar schrijft wordt op een of andere manier niet meegestuurd. Er staat wel zo'n Hotmail signature in de body, maar zijn tekst is nergens te vinden.

Een dergelijk probleem heb ik al eerder langs zien komen, maar er wordt nooit een oplossing gepost. Vandaar dat ik het nog maar een keer vraag.

Ik heb al aangeraden om de sent items te legen en om sowieso wat ruimte vrij te maken in Hotmail zelf. Ook heb ik aangeraden om de temporary internet files te deleten, maar het lijkt me sterk dat dat de oplossing is..

Iemand enig idee?

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien heeft het te maken met het HTML of plain versturen van e-mail, controleer dat eens. (je hebt namelijk de keuze bij hotmail)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Heb ik ook vaak last van. Nouja...ik krijg dan gewoon onleebare mailtjes. zelf stuur ik niet met hotmail.

Het vreemde is, dat er altijd WEL in de body iets staat als dit berich is verstuurd met Microsoft Hotmail blablabla
Dus daaruit zou je in princiepe kunnen afleiden dat het probleem iig bij hotmail ligt....