Toon posts:

Acer Travelmate 422 DLC informatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar mensen met gebruikers ervaring met de Travelmate 422 DLC. Hij heeft mooie specs (Cel. 2Ghz, DVD/CDRW, Radeon7500 S-video, 15" TFT voor €1180,-) maar ik kan nergens informatie vinden of het ding echt de moeite waard is. En ik zou hem vanwege de specs graag willen aanschaffen.

Verder is het merk wel heel bekend, maar er bestaat geen eenduidige mening over. Wie kan mij helpen aan objectieve informatie?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:33

tweakerbee

dus..?

Het beste kun je een winkel zoeken welke deze in het assortiment heeft, en daar gewoon langsgaan. Bij een dergelijke investering wil je waarschijnlijk het product wel even in je handen houden.
Als je dat niet wilt doen zul je op de specs af moeten gaan. Kijk ook nog even naar de grootte, het batterijverbruik en het gewicht. Deze dingen zie je vaak over het hoofd.

Ik vermoed dat die Travelmate niet zo lang op z'n batterij doet, vanwege het 15" scherm, en de 2Ghz non-mobile processor.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Het klopt dat die batterij niet lang meegaat.. op z'n best 2,5 uur, maar als je bijv. een DVD kijkt ga je er in de helft van de tijd doorheen (je kan dus geen film afzien). Voor mij maakt dat niet zoveel uit. Ik zoek meer een vervanging voor mijn huidige PC, en wil vrijheid in mijn werkplek. Over het algemeen zit ik bij een stopcontact, dus een duurzame batterij is niet noodzakelijk, maar ik wil wel dat ik de batterij altijd kan gebruiken wanneer ik wil.

Maar waar ik eignelijk naar op zoek ben zijn die kleine dingen die een verkoper niet vertelt, of eigenlijk niet weet. De echte gebruikerservaring.