Ik ben bezig een PC te repareren en heb na flink wat deinstalleren e.d. een verse XP Pro install gedaan op een Fujitsu workstation.
Het gaat om een
500Mhz Pentium met
128 MB geheugen en een
Ati Rage XL onboard geluidskaart.
Geluid/LAN ook onboard.
Het probleem is als volgt:
Bij de installatie loopt hij gewoon door totdat hij de Netwerksoftware installeert.
Hij blijft dan hangen met 31 minuten resterend, de progressmeter blijft ook stilstaan. Wel blijft hij van scherm wisselen.
(Uw PC wordt sneller, deel uw foto's, etc...)
Nu zat er eerst ook nog een 3COM-nic en een 56K/v.91 modem in, maar deze heb ik inmiddels verwijderd.
Ik wil de installatie nu annuleren en dan opnieuw proberen op te starten, maar weet niet hoe dat moet. Kan iemand me hiermee helpen?
Het gaat om een
500Mhz Pentium met
128 MB geheugen en een
Ati Rage XL onboard geluidskaart.
Geluid/LAN ook onboard.
Het probleem is als volgt:
Bij de installatie loopt hij gewoon door totdat hij de Netwerksoftware installeert.
Hij blijft dan hangen met 31 minuten resterend, de progressmeter blijft ook stilstaan. Wel blijft hij van scherm wisselen.
(Uw PC wordt sneller, deel uw foto's, etc...)
Nu zat er eerst ook nog een 3COM-nic en een 56K/v.91 modem in, maar deze heb ik inmiddels verwijderd.
Ik wil de installatie nu annuleren en dan opnieuw proberen op te starten, maar weet niet hoe dat moet. Kan iemand me hiermee helpen?