Toon posts:

rechter voor kanaal, bij m'n z560!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jodedo...

heb net ff al m'n kabels verlegd.. maar nu kom ik erachter dat m'n rechter voorkanaal niet meer werkt... komt geen geluid meer uit m'n front right... jodezooi!... valt dit onder de garantie, of heeft iemand nog idee-en??..

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

Sick Nick

Drop the top!

je verlegt je kabels en het werkt niet meer, zou je niet gewoon een stekkertje fout hebben ingeprikt?
Duw alles even goed aan, kijk of alles op de juiste plek zit, de dingen die je dus had moeten doen voordat je hier een topic opende ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik dus gedaan.. en ik weet niet of het langer gaande is .. heb 3 verschillende kabels gebruikt... dus daar ligt het nie an, ook 2 verschillende boxjes.... dus ligt echt aan de versterker.. :'(

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mocht ie het niet doen dan valt dit onder garantie.
bij mijn z-680 was ook rechts voor stuk en heb een nieuwe gekregen van Logitech.

Verwijderd

Topicstarter
jah moek hem dan naar logitech opsturen??...

hoe bevalt ie trouwns de z680...?? ruis??

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand zo het contact adres van logitech hiero ,?? liefst mail..

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bevalt goed...
mja die ruis ach ja het went wel :)
nope ik heb niks opgestuurd kreeg gewoon een nieuwe

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

rustig! jodezooi?

andere boxje ook aan de niet werkende uitgang aangesloten? drie seconden werk lijkt me.. na t verlengen gaat een versterker niet kapot toch???

ohwja.. ik had een keer kortsluiting gemaakt aan mn versterker.. ging een geel lampje knipperen bij "thermal sensor".. kon er niets meer mee.. Even uit en weer aan en alles werkte weer.. Heb je hem al effe "gereset"? :)
Pagina: 1