[all-in-one]#@$&-problemen met de X83 scanner van Lexmark!

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb het hier al 's eerder aangegeven, maar toen leverde het geen resultaat op. Ik kom er niet meer uit. Ik heb dus onlangs(3mnd geleden) een lexmark x83 gekocht. Mooi ding, niets mee aan de hand.

Echter als ik ga scannen, dan komen de foto's er zo uit te zien op het beeldscherm.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/masonma/got/foutingescant.JPG

Het plafond wat je ziet is wit. en word wel donkerder(op het origineel) maar niet zo groen en korrelig.
Deze foto is(uiteraard gecropt) op 150 dpi gescanned en in photoshop geimporteerd.(bestand/importeren/Lexmark X83 USB)

Iemand nog ideeen? Het moet gewoon goed gaan. Ik hoorde al van iemand dat die lamp fucked up was vanwege slijtage.... Maar ik heb 'm nog maar net dus dat leek me voorbarig.

• MauriX
Hmmm klein kickje :)

• MauriX
Kick :(

Verwijderd

Geen idee, breng hem terug zou ik zeggen

Verwijderd

Toch wel vreemd, daar ik eg geen probleem heb met mijn Lexmark X83, niet met scannen, niet met kopieren, niet met printen en niet met faxen......

(misschien domme vraag hoor, maar je hebt natuurlijk wel je foto goed op de glasplaat liggen toch?)

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Zou mischien toch iets in de instellingen wezen.. heb ook de x83 hier en die werkt zonder problemen.
En anders er mee terug gaan... als het inderdaad de lamp is lijkt me dat een garantie geval...

Hij is niet gevallen?? dan zou mischien de lamp scheef hangen...
Pagina: 1