Toon posts:

Welk Beeldscherm..

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn good old Philiphs Brilliance 109 (19") gaat het begeven, geel beeld, linker en rechterkant trekken naar binne, door een klap op dat ding te geven gaat het wel maar dit is geen goed teken. Ik denk dat een reparatie ook niet echt meer rendabel is (ding is nu 5 a 6 jaar oud) dusssssss.....ik wil een nieuwe monitor kopen maar weet niet welke. Ben een mega gamer dus 19" is gewenst.

Wie helpt mij op weg met mijn keuze?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een TFT lijkt me als gamer af te vallen, blijft dus een CRT over.

Hoe is die philips bevallen?
Als die niet slecht is bevallen kun je wellicht dezelfde nemen (of de opvolger daarvan).

+/- 6 jaar vindt ik niet echt slecht voor een Monitor (mits intensief gebruikt).

Waarom heb jij mijn nick in je ondertitel :?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
its_me schreef op 06 March 2003 @ 15:19:
Een TFT lijkt me als gamer af te vallen, blijft dus een CRT over.

Hoe is die philips bevallen?
Als die niet slecht is bevallen kun je wellicht dezelfde nemen (of de opvolger daarvan).

+/- 6 jaar vindt ik niet echt slecht voor een Monitor (mits intensief gebruikt).

Waarom heb jij mijn nick in je ondertitel :?
Tenks. Ja die Brillinaceis/was perfecto, super beeld en veel gebruikt, elke dag.
Wat bedoel je pcies met die laatste regel???
Laat maar, ik zie al wat je bedoelt, vindt je het vervelend anders vervang _/-\o_ ik wel hoor, no props.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 15:24 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:22:
[...]

Tenks. Ja die Brillinaceis/was perfecto, super beeld en veel gebruikt, elke dag.
Wat bedoel je pcies met die laatste regel???
Laat maar, ik zie al wat je bedoelt, vindt je het vervelend anders vervang _/-\o_ ik wel hoor, no props.
Als de monitor zo goed is bevallen zou ik voor dezelfde of de opvolger gaan.
Ik vindt 5 jaar niet slecht voor een monitor in elk geval.

Maar ik kan t mis hebben :?

Nee hoor vin t wel geinig ;)

Hey nu is t weg ;(

[ Voor 21% gewijzigd door itsme op 06-03-2003 15:26 ]

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

de Iiyama LS902UT is een mooi ding, heb hem onlangs nog bij paradigit gekocht voor 230 eur. :)

Verwijderd

Lees aub even de VB FAQ door, welke videokaart/monitor je moet kopen mag je helemaal zelf beslissen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.