Heb hier een compaq machientje waar WIN98 SE op moet komen. Telkens wanneer ik hem ga installeren loop ie telkens vast als ie een opstartflop wil maken.
Waar moet ik dit probleem zoeken?
Waar moet ik dit probleem zoeken?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
1
| setup /? |
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 15:08 ]
Verwijderd
Modbreak:
Koop er dan een voor de TS of reageer gewoon niet als je niet kan helpen
[ Voor 70% gewijzigd door F_J_K op 06-03-2003 15:40 . Reden: Als het een originele opmerking was, had het nog grappig geweest B) ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 3% gewijzigd door ajouin op 08-03-2003 11:04 ]
Verwijderd
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Thanks voor de heads up dacht wie is daar momenteel nou mee bezig en waarom zeikt er niemand dat je beter w10 kan proberen.kevin33 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:34:
14 jaar oud topic kicken, geniaal.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq