Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Abonnement om goedkoop internationaal SMS te versturen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor een vriend een abonnement om zo goedkoop mogelijk internationaal SMS 's te versturen. Hij heeft al een simlock vrij toestel dus alleen zo'n SIM is nodig.

Het gaat om zo'n 30 tot 40 SMS'jes per dag en er wordt bijna niet mee gebeld. Hij gebruikt nu van die O2 prepaid cards, maar die kosten zo'n 22 eurocent per SMSje. Die prepaid SMS-bundels werken niet voor internationaal :(

Welk abonnement zou hij moeten nemen? Er zijn toch ook van die abonnementen die gratis zijn en waarbij je alleen de gesprekskosten betaald :?

Ohja, voordat er wordt gescheeuwt UTFS, ik heb al search en google gebruikt, maar ik kan alleen abonnementen vinden waarbij de smskosten 22 eurocent zijn of dat de kosten voor SMS niet zijn vermeld.

Verwijderd

Volgens mij kan je via Tele2 ook internationaal SMS-en, moet je daar eens kijken. SMS is daar heel goedkoop.

Verwijderd

je kan via www.sms4sale.nl goedkoop sms kopen. werkt internationaal ook. 25sms voor 1.5e

Verwijderd

waarom moet je 40 smsjes naar het buitenland sturen? spam?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Wat ik me altijd afvraag: wat ziet iemand in het versturen van tekstberichtjes waar je 5 minuten over doet om ze in te tikken en slechts uit 1 regel bestaan.....

Ik kan trouwens via mijn e-mail programma een bericht sturen naar <telefoonnummerhier>@mobile.att.net bij mijn mobiele abonnement.... ik neem aan dat dit in Nederland (of in het buitenland) ook allang kan. Is mischien ook wel handig om berichtjes te sturen naar een mobiele telefoon :)

[ Voor 7% gewijzigd door maartena op 07-03-2003 01:49 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 18:00
fix een java telefoon, met GPRS abo, installeer Brodos SMS en verstuur via een java app op je telefoon voor 2 cent per sms een bericht.... ik maak er al ruim 2 maanden tevreden gebruik van

• maartena
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 00:59:
waarom moet je 40 smsjes naar het buitenland sturen? spam?
vriendinnetje denk ik :)

Proud to be an American.
Hier woon ik

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:18

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

bij tele2 kun je voor 11 cent per sms smssen.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:14

Smarron

The bend

Dericteur schreef op 07 March 2003 @ 16:36:
fix een java telefoon, met GPRS abo, installeer Brodos SMS en verstuur via een java app op je telefoon voor 2 cent per sms een bericht.... ik maak er al ruim 2 maanden tevreden gebruik van
Precies, neem een GPRS abo bij je normale abo. Wat je dan evt. kunt doen is MSN via de telefoon, mits de ontvanger ook een telefoon heeft die kan MSN-en ;)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
maartena schreef op 07 maart 2003 @ 17:45:
[...]

vriendinnetje denk ik :)
Ja, vriendin. ;)
Geen spam dus. (dat doe je ook via een computer en niet handmatig via een toestel lijkt me)

Bedankt voor alle antwoorden, de opties zijn dus:
http://www.sms4sale.nl/ Bestaat niet.
SMS email versturen. is een gedeeltelijke oplossing, maar hoe/waar?
Tele2mobiel.nl 0.2320 euro per SMS internationaal :(
Java telefoon, GPRS abo en Brodos SMS welk toestel, hoe krijg ik dat erop?

Het liefste zou hij gewoon door willen SMS'en met zijn Siemens toestel alleen met een goedkoop abonnement in plaats van prepay kaarten krassen. Is er echt niet zo'n abonnement te krijgen? :?

• maartena
E-Mail: als de telefoon en provider van je vriend en haar vriendin e-mail ondersteund kun je dus middels je normale e-mail programma (outlook, hotmail, whatever) een mailtje sturen naar de telefoon, en dat is voor de verzender zowiezo gratis (tenzij je het VANAF je telefoon doet) en voor de ontvanger ook. Ik denk dat e-mail vanaf je telefoon naar een normaal e-mail adres net zoveel kost als SMS, en ook als je e-mail van telefoon naar telefoon doet...

Ik gebruik het nooit eigenlijk, net even een "mailtje" gestuurd naar mijn e-mail. Es kijken op de volgende rekening hoeveel ze daar hier voor rekenen.

Maar ja... ik weet dus niet of dat ondersteund wordt. Hier in de US in ieder geval wel bij AT&T.

Verder kun je met elk abbo natuurlijk SMS-en, je betaald er alleen voor.

Kan ie niet gewoon gaan MSN-en/ICQ-en? Of issie zo heimelijk verliefd dat je echt continue berichtjes moet gaan zitten sturen :D Kalverliefde ;)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
maartena schreef op 07 maart 2003 @ 22:25:
Verder kun je met elk abbo natuurlijk SMS-en, je betaald er alleen voor.
Jah, en is dus zelfs duurder dan een prepaid kaart :( En je moet dan nog abonnementskosten betalen ook.
Kan ie niet gewoon gaan MSN-en/ICQ-en? Of issie zo heimelijk verliefd dat je echt continue berichtjes moet gaan zitten sturen :D Kalverliefde ;)
Neeh, MSN/ICQ is geen optie, het moet echt mobiel zijn. Enneh, ik denk dat het geen Kalverliefde meer te noemen is, het is zijn toekomstige vrouw O+

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:48
Het is denk ik een goede om even op www.telecomvergelijker.nl te kijken, hier kan je namelijk allerlei abbo's krijgen met Ca$hback zegmaar, als je niet weet wat dat is kan je daar de uitleg vinden.

Je kan hier ook Ben T-mobile SMS abbo (100 SMS/maand, maar kan ook meer) vinden en volgens mij wil een Dutchtone 30 abbo ook wel goed werken met alleen maar SMS (aangezien je 30 euro/maand tegoed krijgt, voor alles).

Je moet maar ff kijken wat het voordeligst uitpakt voor je :Y)
Pagina: 1