Ik gebruik onderstaand stukje voor een menu en wil dynamisch bij de initialisatie alle hoogtes vast leggen van de knoppen, maar dat gaat niet zoals ik wil 
In het for lusje kan ik opzich wel de waardes laten afdrukke van button[i], maar als ik de waarde van target laat afdrukken dan geeftie null, en ja ik heb netjes vijf maal een <div></div> aangemaakt met de juiste id's. Ik heb geen flauw idee waardoor dit fout gaat??? De fout melding die ik krijg is: "object verwacht", logisch aangezien target null geeft...
In het for lusje kan ik opzich wel de waardes laten afdrukke van button[i], maar als ik de waarde van target laat afdrukken dan geeftie null, en ja ik heb netjes vijf maal een <div></div> aangemaakt met de juiste id's. Ik heb geen flauw idee waardoor dit fout gaat??? De fout melding die ik krijg is: "object verwacht", logisch aangezien target null geeft...
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function makeArray(n){ this.lenght = n ; return this; } var button = new Array ("num_a", "num_b", "num_c", "num_d", "num_e"); var hoogte = new makeArray(button.length); for (var i = 0; i < button.length; i++){ var target = document.getElementById(button[i]); hoogte[i] = target.style.top; } |
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 14:39 ]