Toon posts:

Shoutcast poorten forwarden ofzoiets

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Allereerst wil ik even mededelen dat ik gezocht heb via de search maar dat is gelopen tot nóg meer onduidelijkheden! Ik snap van al die oplossingen geen ene drol.. 8)7

Ik heb vroeger Shoutcast gedraaid met WinAmp enz.. allemaal leuk, dus dat wil ik weer :*) Maar nou zit d'r een router tussen mijn PCtje en m'n Chello.. :'(

Shoutcast geeft nu aan:
yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: xx.xxx.xx.xxx:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out)

Ik heb in jullie topics gelezen over poorten forwarding ofzo maar ik weet écht niet hoe dat werkt... Hoe kan ik dit fixen?? Gelieve in normale en niet al te moeilijke taal..

Alvast dikke th@nx,

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wil je een ShoutCast server of client zijn :?

Naar alle waarschijnlijkheid zul je toch echt moeten portforwarden.
Geen hol van snappen of niet, dat boeit ... somiggen dingen kunnen niet anders.

Begin eerst maar eens met wat meer info over je LAN je router , hier kunnen we weinig mee.

Tijd voor een nieuwe sig..

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 18:19
Je zult dus idd poort 8000 moeten openzetten/forwarden naar de pc waarop je de shoutcast-server hebt draaien. Alles over portmapping vind je hier: Het Grote Poortmappingsverhaal
Veel succes! :)

Verwijderd

Hallo

Ik wil ook een southcast server draaien en heb waarschijnlijk hetzelfde probleem als jij.
Het probleem is hierbij alleen dat mensen die op dit topic reageren geen zin hebben om het volledig uit te leggen omdat ze het zelf volgensmij niet eens snappen.

Speedline

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En toch vind je al je benodigde informatie in de post boven je... :/

't Is hier geen helpdesk die je alles stap voor stap uit gaat leggen hoor? Met zo'n instelling kom je niet ver hier :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

closed

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.