Ik heb een probleem met mijn pc. Ik heb mijn geheugen uitgebreid van 256 naar 512 ddr. En nu met het nieuwe geheugen boot hij steeds opnieuw op telkens als ik de computer weer aan doe. Hij reboot vaak 1 of 2 keer opnieuw en dan krijg ik het scherm van "Windows did not start normally" en dan kom ik in zo'n keuze menu terecht. En als ik dan "start Windows normally" kies dan komt hij meestal wel in Windows(ook niet altijd,want af en toe reboot hij dan alweer) en als ik dan in Windows zit loopt de pc als een zonnetje. Ook ziet hij het geheugen bij "system".
Ook als ik dan "restart" doe dan doet hij alles goed en kom ik weer perfect in Windows. Het gaat er dus om dat als ik de computer helemaal uit doe en dan weer opnieuw opstart dat hij dan steeds reboot.
Het begon dus allemaal toen ik dat nieuwe geheugen erin deed. Het is allebei wel 256 DDR (333) maar van een ander merk. Ook heb ik geprobeerd om het geheugen in andere slotjes te doen, maar dat helpt niet.
Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit moet oplossen?
Mijn specs zijn:
moederbord: K7S6A 1.0d
Aolus Geforce4 ti4200
2 X 256 MB DDR (333)
AMD Athlon XP 2000
Ook als ik dan "restart" doe dan doet hij alles goed en kom ik weer perfect in Windows. Het gaat er dus om dat als ik de computer helemaal uit doe en dan weer opnieuw opstart dat hij dan steeds reboot.
Het begon dus allemaal toen ik dat nieuwe geheugen erin deed. Het is allebei wel 256 DDR (333) maar van een ander merk. Ook heb ik geprobeerd om het geheugen in andere slotjes te doen, maar dat helpt niet.
Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit moet oplossen?
Mijn specs zijn:
moederbord: K7S6A 1.0d
Aolus Geforce4 ti4200
2 X 256 MB DDR (333)
AMD Athlon XP 2000