Ik heb net een unlockte cpu ontvangen xp2100+ hb steppings week 1 2003 leuk denk je maar doet niks denk dat het aan mn mobo komt terwijl ik niet geloof dat ie stuk is
mijn probleem = als ik computer aan zet monitor staat op stand by geen gepiep van mn mobo speaker en ook niet van pc speaker (express voor aangesloten
)
mobo - asus a7n8x deluxe
cpu - xp 2100 en 1800
vpu/gpu - radeon 9700 std 324/297en geforce 2 mx 400 en een ati pci 4mb
geh- samsung original pc2700 en take ms pc2100 cl2
koeler zit er goed op met pasta ertussen
cpus zijn niet doorgefikt
het naarste ervan was dat alles het deed alleen ik had systeem vrij snel uitgezet want mn vorige bios vcore instelling stond op 1,9 v en mn ide kabel was niet aangesloten
dus ik ide aansluiten en bios clear toen weer aansluiten en deed dus niks meer
heb alles met meerdere geh , videokaartjes , cpu's geprobeerd
d8 later zelfs aan andere cpu koeler want deze maakte maar 2500rpm en bij bios was een instelling onder een aantal rpm dat ie het ook niet doet en na bios clear zou dat weer op 3000 staan dus heb een 4600rpm koeler eropgezet alles zonder een positief resultaat
denk dat mn bios aan gort is maar kan het me niet voor stellen lijkt me ook sterk dat mobo zomaar kapot gaat
als ik nog iets vergeet zeg het maar want ik word echt helemaal gek
mijn probleem = als ik computer aan zet monitor staat op stand by geen gepiep van mn mobo speaker en ook niet van pc speaker (express voor aangesloten
mobo - asus a7n8x deluxe
cpu - xp 2100 en 1800
vpu/gpu - radeon 9700 std 324/297en geforce 2 mx 400 en een ati pci 4mb
geh- samsung original pc2700 en take ms pc2100 cl2
koeler zit er goed op met pasta ertussen
cpus zijn niet doorgefikt
het naarste ervan was dat alles het deed alleen ik had systeem vrij snel uitgezet want mn vorige bios vcore instelling stond op 1,9 v en mn ide kabel was niet aangesloten
heb alles met meerdere geh , videokaartjes , cpu's geprobeerd
d8 later zelfs aan andere cpu koeler want deze maakte maar 2500rpm en bij bios was een instelling onder een aantal rpm dat ie het ook niet doet en na bios clear zou dat weer op 3000 staan dus heb een 4600rpm koeler eropgezet alles zonder een positief resultaat
als ik nog iets vergeet zeg het maar want ik word echt helemaal gek