Epox8RDA+ loopt steeds vast!

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Hoi

Ik heb geprobeerd nog 8RDA+ topic te vinden maar niet gelukt vandaar deze post.

Ik heb gisteren deze mobo gehaald en meteen WinXP cleaninstall gedaan en Nforce driver 2.03 gedownload.

WinXP installeren ging goed en ook SP1 geinstalleerd. Toen heb ik ook Nforce driver geinstalleerd zonder die IDE SW ( ik heb veel negatieve verhalen gehoord)

Zo ver ging goed. Maar als ik computer start en na 30 sec ofzo vriest hele scherm dus CRT+ALT+DEL helpt ook niet. Ik kan alleen restarten.

Ik heb echt alles geprobeerd. Wat kan probleem zijn?

Lucky Goldstar

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wélke chipsetdriver had je geinstalleerd? Die van nVidia of van EPoX?

Er zijn inderdaad probleemgevallen bekend wanneer je die van nVidia gebruikt, vandaar dat je het beste de drivers van de mobofabrikant kunt gebruiken :)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
BalusC schreef op 06 March 2003 @ 13:53:
Wélke chipsetdriver had je geinstalleerd? Die van nVidia of van EPoX?

Er zijn inderdaad probleemgevallen bekend wanneer je die van nVidia gebruikt, vandaar dat je het beste de drivers van de mobofabrikant kunt gebruiken :)
Ik heb nieuwste van Nvidia site gedownload versie 2.03. Zou het daardoor komen?

Lucky Goldstar

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:26
ff proberen zou k zeggen ;)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De nVidia drivers werken goed.. zolang je de IDE-SW driver maar niet installeerd.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb hier v2.03 met IDE-SW geinstalleerd op mijn Epox 8RDA+ en daar heb ik totaal geen problemen mee, opstarten gaat snel en geen vastlopers (zonder dat het mijn schuld is :P). En die van Epox en van NVIDIA zijn gewoon hetzelfde. Epox levert die van NVIDIA namelijk bij het bord, zij het v2.00. Voor zover ik weet heeft alleen ASUS aangepaste drivers.

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Pagina: 1