DRM in Office 2003 - MS bashen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Lief TMF,
Bovenstaand draadje is een introductie op een aantal aspecten van integratie van Microsoft DRM software in een nieuw uit te brengen versie van het MS Office product van hetzelfde bedrijf.

Aan de aard van de reacties te zien is dit een gevoelig onderwerp: de meningen zijn verdeeld over of DRM wel of niet wenselijk is, en zo ja, of het dan wel wenselijk is in MS-Office verband.

Naar mijn mening zou bij dit topic een tolerant mod-beleid ten aanzien van voor- en tegenstanders gepast zijn, anders worden inhoudelijke argumenten deels monddood gemaakt.

Een ander verhaal is MS bashen of het gebruik van emoticons als het kots-smiley, daar mag wat mij betreft hard tegen opgetreden worden.

Specifiek wil ik aandacht vragen voor mijn posting (http://pricewatch.tweaker...n=Posting&ParentID=717769), die nu gewaardeerd is op 0 (terwijl het m.i. acceptabel zou zijn de posting op 1 te laten staan), en als tweede voorbeeld de posting die een kotssmiley bevat maar desondanks op +2 staat (http://pricewatch.tweaker...n=Posting&ParentID=717773)

(p.s. ik ben me bewust van een niet aardige kwalificatie van microsoft in mijn posting, maar die is nou ook weer niet heel onredelijk vind ik ...)

(edit2: ik heb inmiddels nogmaals een kwalificatie flaimebait waardoor te posting op -1 beland is :'( - dat vind ik jammer)

[ Voor 13% gewijzigd door mr_a op 06-03-2003 13:36 ]

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de meeste reacties nog rood zijn, wacht ik even tot er een evenwicht is ingesteld.... dan komen modpunten beter tot hun recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Zeer gewaardeerde mr_a,

Naar aanleiding van uw treffend schrijven, kan ik u meedelen dat de door u aangedragen links, t.w. 717769 en 717773, mijn aandacht hebben.

Aangaande de rest van het betreffende draadje kunt u verzekerd zijn van een daadkrachtig optreden van verscheidene /16 bezoekers, en ik zal in de loop van de dag persoonlijk de ontwikkelingen scherp in de gaten houden. Zwaardere ingrepen zullen helaas even op zich laten wachten gezien de werkdruk alhier.

Met dank voor uw oplettende waarschuwing verblijf ik,
met vriendelijke groet

* botoo

:+

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
botoo schreef op 06 March 2003 @ 13:40:
Zeer gewaardeerde mr_a,

Naar aanleiding van uw treffend schrijven, kan ik u meedelen dat de door u aangedragen links, t.w. 717769 en 717773, mijn aandacht hebben.

Aangaande de rest van het betreffende draadje kunt u verzekerd zijn van een daadkrachtig optreden van verscheidene /16 bezoekers, en ik zal in de loop van de dag persoonlijk de ontwikkelingen scherp in de gaten houden. Zwaardere ingrepen zullen helaas even op zich laten wachten gezien de werkdruk alhier.

Met dank voor uw oplettende waarschuwing verblijf ik,
met vriendelijke groet

* botoo

Weledelzeergestrenge Botoo,

Grote dank voor uw oplettendheid, en mijn medeleven met uw werkdruk.

Ik zou graag vergiffenis willen vragen voor mijn achttiende eeuwse taalgebruik, af en toe heb ik dat nou eenmaal (ik verkeer in verkeerd gezelschap ofzo...)

Anyway, bedankt voor het in de gaten houden, wordt waarschijnlijk een leuke klus.
* mr_a is vรณรณr een toekomst zonder inlogschermpje bij Excel ;)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 13:38:
Aangezien de meeste reacties nog rood zijn, wacht ik even tot er een evenwicht is ingesteld.... dan komen modpunten beter tot hun recht.
ff een stomme vraag tussendoor, ik heb er nooit zo op gelet eigenlijk, maar wat is het verschil eigenlijk tussen rode en zwarte reacties?

Lamaar, al gevonden, zou toch moete weten dat het wel ergens in de spelonken van T.net zou staan B) (hier dus)

@mr_a: /me geweest

[ Voor 23% gewijzigd door Ingmar op 06-03-2003 14:02 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Ingmar schreef op 06 March 2003 @ 13:50:
[...]

ff een stomme vraag tussendoor, ik heb er nooit zo op gelet eigenlijk, maar wat is het verschil eigenlijk tussen rode en zwarte reacties?
De rode zijn de erg nieuwe (nog niet gemod) en de zwarte staan er al wat langer (zijn al gemod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
hiephoi, nou ben ik kennelijk omhoog gemod van -1 naar +2, dank daarvoor maar dat is eigenlijk te hoog. nou is het weer niet goed!!! (1 is toch wel een maximale score voor zo'n reactie denk ik.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
mr_a schreef op 06 March 2003 @ 14:08:
hiephoi, nou ben ik kennelijk omhoog gemod van -1 naar +2, dank daarvoor maar dat is eigenlijk te hoog. nou is het weer niet goed!!! (1 is toch wel een maximale score voor zo'n reactie denk ik.... :)

Geachte heer mr_a,
Dank u voor uw interesse in TMF.

corrigerende maatregelen zullen getroffen worden. Mocht u in de toekomst nog eens vragen of opmerkingen hebben, twijfel dan niet en neem contact op met ons. Wij helpen u dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

Renegade
Moderator TMF

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Mijn dank is uw deel, geachte heer Renegade! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Count me in :).... Maareh, zo mooi als jullie kan ik dat waarschijnlijk niet brengen :P

Hoogachtend,

Randal "Jimmy Pop" Peelen
Lief Modje

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heren/dames en lieve Modjes alsmede FrontPage Administators,

Bij deze wil ik u met genoegen meedelen dat ik erin geslaagd ben op betreffend artikel de nodige modpunten met redelijke precisie op diverse reacties waaronder enkele overbodigen maar ook ondergewaarderden, heb kunnen verspreiden. Dientengevolge is het resultaat dat de optische leesbaarheid van het betreffende nieuwstopic (uitgebracht door een uitstekend nieuwsposter maar ook becommentarieerd door ons aller geliefde Wouter Tinus) met enige waarschijnlijkheid mogelijk enige positieve reactie zal ontlokken van geinterreseerde bezoekers.

Ik hoop dat ik met deze bescheiden bijdrage van zegge en schrijvuh 15 modpoints uw doel enigszins ondersteund te hebben.

Met vriendelijke groet,

/me

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Gaan we stom lulluh?

Ow ja en puntjes gespendeerd, links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

been there . . .(c)
:/

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Pagina: 1