Sinds een half jaartje heb ik een ToUCam Pro, alles prima enzo, totdat hij het opeens niet meer deed (een paar dagen geleden een snapshot willen maken, met een vastloper in XP als gevolg).
Wat is het probleem? Zodra ik de webcam connect, krijg je wel zo'n "hardware device connected sound", maar vervolgens gaat het lampje van de webcam branden en voor de rest doet 'ie niks meer! Ook na een paar re-installs van de drivers niks, nakkes, nada..
XP ziet op de en of andere manier wel een Philips Composite USB Device maar geeft daarna een error aan dat de hardware wellicht niet properly werkt (dat krijg ik onderin bij een popup te zien). Ook heb ik de webcam op een andere pc proberen aan te sluiten maar dat liep dus ook niet... Ik heb sterk het vermoeden dat de webcam stuk is gegaan tijdens die vastloper, weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?
Wat is het probleem? Zodra ik de webcam connect, krijg je wel zo'n "hardware device connected sound", maar vervolgens gaat het lampje van de webcam branden en voor de rest doet 'ie niks meer! Ook na een paar re-installs van de drivers niks, nakkes, nada..
Bladiebla!