Toon posts:

toshiba formateren ??

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hee tweakers en tweakerinnen ik vandaag eindelijk laptopie kopen moest er tog keertje van komen ook vanwege mij opleiding heb ik hem hard nodig maja nu vroeg ik me af hoe het eigenlijk zit met het formateren van zown laptop is dat precies hetzelfde als bij een normaal pctje ?? :) het gaat trouwens om deze laptop mischien dat een van jullie hem ook heeft.
:)
Satellite Pro 2100

Mobile Intel Pentium 4 Processor 1.70 GHz - M.

256MB DDR geheugen

14.1" TFT beeldscherm

30 GB HDD / 8x DVD-ROM geïntergreerd

Wifi Wireless LAN voorbereid

10/100 Ethernet LAN geïntergreerd

Ingebouwde FDD

nVidia GeForce4 420 Go met 32 MB DDR

Secure Digital (SD), iLink (IEEE1394 Firewire), Parallel, Fast Infrarood, 3xUSB

Touchpad muisbesturing met scroll wheel

Windows XP Professioneel (UK, NL, FR)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

Rival24

I'll Be Back

Je kunt hem in principe gewoon formateren net als een gewone pc. Al je drivers heb je gewoon op een cd'tje van toshiba erbij gekregen als het goed is. Mocht dat niet zo zijn, dan staan die op de website van toshiba. Succes

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
Waarom zou er verschil zijn met een gewone pc op gebied van formatteren?? :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

8x DVD-ROM geïntergreerd
10/100 Ethernet LAN geïntergreerd
Alles gewoon onboard, dus helemaal geen verschil. Maar hoe dan ook was dit ook gewoon uyit te proberen of eens hier rond te neuzen naar topics die over formatteren icm. een laptop gaan ;)

In WOS zien we normaliter trouwens heel graag het OS terug in de topictitel. Maar aangezien je vraag nie terg veel met Windows te maken heeft en zelf ook wel is uit te vogelen, zal ik je titel niet aanpassen maar de boel op slot gooien ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.