Toon posts:

Powerstrip probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren andere driver voor me radeon9700 geiinstalleerd, hierna ff powerstrip geiinstalleerd, maar nu heb ik powerstrip de hz te hoog gezet |:(
nu staat me scherm ( iiyama LS902UT ) verkeerd afgesteld met maar 65 hz :/ Ik dacht na powerstrip gewoon ff opnieuw geiinstalleerd te hebben het weer goed te hebben. maar nee, weet iemand hoe ik dit ff in moet stellen ;(

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ok..

ff een korte samenvatting..

je hebt het aantal hertz te hoog gezet en nu draait je monitor op 65 hertz?
lekker duidelijk

verder vraag ik me af of je powerstrip wel is open gehad heb..
daar kan je alles in instellen

als je winNT/2k/XP heb heb je powerstrip helemaal niet nodig, en kan je het ook onder geavanceerde instellingen -->monitor doen.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb het aantal hz eerst te hoog gezet, en dan gaat het scherm niet meer aan, als ik windows weer opstart en PS afsluit, heb ik maar 65 hz snapt U, en ik kan powerstrip niet openen, omdat dan meteen die ( te hoge ) instellingen gebruikt worden..dan moet ik gewoon met de aan/uit knop me pc weer aanzetten

keb btw win98SE

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 14:08 ]

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:21
Veilige modus booten (ctrl of F8 ingedrukt houden bij boot). Nu boot je met een brak resolutie. Je zal iig nu wel beeld hebben. Waarschijnlijk kan je powerstrip nu wel weer openen. Je kan die refresh rate ook in windows instellen overigens. Mocht ie die instellingen bij een nieuwe boot niet pakken kan je natuurlijk overwegen je videokaart te deïnstalleren en weer installeren. (driver uninstall/install dus)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
ja het lukt met veilige modus thx :D