Toon posts:

[win xp] Outlook express start langzaam op

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na het een jaar goed gedaan te hebben start outlook express nog wel op, maar nu duurt het ongeveer 1 minuut voordat hij opstart.
Ik heb geen problemen met andere programma's.
Ik zie verder alleen het blauwe opstartscherm steeds in beeld en pas na 1 minuut gaat dit weg en start hij outlook express echt op.

Hoe krijg ik de oude situatie weer terug zonder opnieuw windows erop te hoeven zetten?

Bedankt alvast

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:54

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Als je er voor hebt gezorgt, dat windows messenger niet meer mag worden gestart, dan krijgt outlook express problemen. ik heb dit ook gehad en als oplossing de windows messenger instellingen uit het register gekopieerd van een gebruiker waar het wel goed werkt. vervolgens heb ik deze instellingen bij de gebruiker waar het niet (meer) goed werkt weer geimporteerd en weer goed ingesteld voor die gebruiker.

Sometimes human's are...

Verwijderd

Topicstarter
He super, het klopt inderdaad, ik heb de messenger verwijderd.

Groetjes

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals al eerder is gezegd, horen vragen over (veel) software die niet het OS zelf zijn, in Software Algemeen. Maar aangezien dit dit wel heel vaak in de search staat, gooi ik het ook meteen op slot: ga voortaan ajb. eerst even alle sticky topics in een bepaald forum doorlezen voor je er post :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.