Zojuist een werkblaadje gemaakt, met wat simpele onderliggende code om wat rijen te verbergen, zo gauw er een checkbox uitgevinkt wordt.
Echter, het ziet er naar uit dat er iets niet helemaal goed is, en volgens mij ligt het niet aan de code.
Check de image:

Eén van de checkboxen wordt oneindig vaak op het scherm weergegeven.
Raar, want in de code zit geen lus waar ik de checkboxen automatisch mee geneer, of iets vergelijkbaars.
Dit is eigenlijk alles wat ik doe (niet zeuren dat het inefficient is.. het gaat er momenteel even om dat het gewoon werkt, en niet dat het mooi gecode is)
Waarom dan deze ultra-wazige bug?
Ohja, het ligt niet aan de pc (dacht in eerste instantie aan buggende videodrivers), want op een compleet andere doet ie hetzelfde (daar draait ook Excel 97)
Hopelijk heeft iemand de oplossing.
Alvast bedankt!
Echter, het ziet er naar uit dat er iets niet helemaal goed is, en volgens mij ligt het niet aan de code.
Check de image:

Eén van de checkboxen wordt oneindig vaak op het scherm weergegeven.
Raar, want in de code zit geen lus waar ik de checkboxen automatisch mee geneer, of iets vergelijkbaars.
Dit is eigenlijk alles wat ik doe (niet zeuren dat het inefficient is.. het gaat er momenteel even om dat het gewoon werkt, en niet dat het mooi gecode is)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Private Sub CheckBox1_Click()
Rows("5:5").Select
If Blad3.CheckBox1.Value = 0 Then
Selection.EntireRow.Hidden = True
Else
Selection.EntireRow.Hidden = False
End If
End Sub |
Waarom dan deze ultra-wazige bug?
Ohja, het ligt niet aan de pc (dacht in eerste instantie aan buggende videodrivers), want op een compleet andere doet ie hetzelfde (daar draait ook Excel 97)
Hopelijk heeft iemand de oplossing.
Alvast bedankt!