Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weten of het mogelijk is om een agenda te synchroniseren met een andere pda agenda ofzo?

Het volgende zou ik graag willen:
Stel ik heb 5 mensen buiten de deur werken die dus allemaal een PDA met telefoon aansluiting hebben. Die vullen hun agenda in en ik op de zaak wil dan al hun afspraken e.d. in mijn PDA kunnen zien en kunnen nshynchroniseren met bijv. Outlook 2000.

Is dit mogelijk? Kan je aganda's synchroniseren met elkaar dmv van elkaar op te bellen ofzo? Of te sms'en?

Zijn er nog andere mogelijkheden om agenda's van buiten mensen te shynchroniseren? (niet met laptop en modem/mobiel)

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
waarom kijk je niet is op de site van pocketpc of palm os... daar lees je er alles over!.

[ Voor 1% gewijzigd door avon op 06-03-2003 12:11 . Reden: check it out ;) ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga gelijk kijken! Maar eigenlijk wist ik niet echt of het überhaubt mogelijk was en waarnaar ik dan moest gaan zoeken....

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45

Arfman

Drome!

Het is zeker mogelijk. PDA's die draaien onder PocketPC synchroniseren met Outlook is kinderspel, gebruik je ActiveSync voor van M$ zelf.

Wil je synchroniseren met PalmOS PDA's, of met PocketPC PDA's en Groupwise, dan gebruik je Pumatech Intellisync.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Maar hij wil pda's onder elkaar laten sync'en, ik heb er nog nooit van gehoord, maar het zal vast kunnen..

weinig tot niks..