arjandijk schreef op 06 March 2003 @ 14:42:
maar hoe zit het met zwarte balken, daar irriteer ik me het meest aan. Het is trouwens niet echt een divx bakkie, het is mn gewone computer, athlon 1700 512 mb. Er zit een 21 inch monitor op aangesloten dus op zich is de vga kwaliteit ook wel redelijk belangrijk. Windows 98 is geen optie, dus ik denk dat de voodoo afvalt.
Ik krijg trouwens nu wel een andere aanbieding. Een geforce 3 asus 8200 deluxe. Wel een stukje duurder. Is op zich wel een leuk kaartje, maar ook in dit geval ben ik benieuwd naar de tvout kwaliteit van zo'n kaartje, ook hier wil ik liever geen zwarte balken.
....
De voodoo3 valt af? Dat vind ik een slecht idee. De drivers zijn geen probleem voor TVout onder XP.
Serieuze aanrader: installeer de laatste officiele drivers van 3dfx voor
win2000 en doe het dan nogmaals (na herstart) en kies voor herstel, reparatie in de setup van de bundle.
Die balken overigens valt erg mee, op 640x480 is het inderdaad wat te veel aanwezig, 800x600 valt super mee. En nogmaals: de tv-out is zeer goed.
van de gef3 weet ik niet veel, maar als het ongv. dezelfde is als mijn Asus 7700 deluxe, dan raad ik je nog steeds de Voodoo3 aan.
* Barreljan voodoo fan FYI