Als ik in XP vanuit internet explorer een pagina met plaatjes print komen niet alle plaatjes er helemaal op. Er zijn bijvoorbeeld 3 plaatjes onder elkaar. Het onderste plaatje komt er dan niet helemaal op. Het zou mooier zijn als dat plaatje gewoon verder gaat op de volgende pagina. Is dit te forceren?
Hmm, ik ken dit probleem bij alle besturingssystemen. Bij mijn weten is het geheugen van je printer dan niet groot genoeg ???? (mijn laserjet IIIP heeft bijv. maar 1 Mb en kan daardoor grotere betanden en paginaŽs niet volledig afdrukken)
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Lijkt me sterk. Ik print op allerlei printers. Ook op grote netwerkprinters met 128Mb+
WOS --> Software Algemeen, het gaat per slot van rekening over je browser 
Dus enkel het bovenste deel van het plaatje wordt geprint? Zou je een voorbeeldwebsite kunnen geven? Doe trouwens maar niet als het pr0n oid isHet onderste plaatje komt er dan niet helemaal op.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Kijk dit is het probleem...F_J_K schreef op 06 March 2003 @ 13:25:
WOS --> Software Algemeen, het gaat per slot van rekening over je browser
[...]
Dus enkel het bovenste deel van het plaatje wordt geprint? Zou je een voorbeeldwebsite kunnen geven? Doe trouwens maar niet als het pr0n oid is
Als ik deze pagina wil printen: http://www.fssproject.com/pag5a2.html
Dan ziet het er zo uit:

Het onderste plaatje staat er dus voor de helft op. Terwijl hij beter op de volgende pagina kan staan.
Pagina: 1