[IE6] Images passen niet op pagina

Pagina: 1
Acties:

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 22:36
Als ik in XP vanuit internet explorer een pagina met plaatjes print komen niet alle plaatjes er helemaal op. Er zijn bijvoorbeeld 3 plaatjes onder elkaar. Het onderste plaatje komt er dan niet helemaal op. Het zou mooier zijn als dat plaatje gewoon verder gaat op de volgende pagina. Is dit te forceren?

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hmm, ik ken dit probleem bij alle besturingssystemen. Bij mijn weten is het geheugen van je printer dan niet groot genoeg ???? (mijn laserjet IIIP heeft bijv. maar 1 Mb en kan daardoor grotere betanden en paginaŽs niet volledig afdrukken)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• kaandorp
Lijkt me sterk. Ik print op allerlei printers. Ook op grote netwerkprinters met 128Mb+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> Software Algemeen, het gaat per slot van rekening over je browser :)
Het onderste plaatje komt er dan niet helemaal op.
Dus enkel het bovenste deel van het plaatje wordt geprint? Zou je een voorbeeldwebsite kunnen geven? Doe trouwens maar niet als het pr0n oid is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• kaandorp
F_J_K schreef op 06 March 2003 @ 13:25:
WOS --> Software Algemeen, het gaat per slot van rekening over je browser :)

[...]
Dus enkel het bovenste deel van het plaatje wordt geprint? Zou je een voorbeeldwebsite kunnen geven? Doe trouwens maar niet als het pr0n oid is ;)
Kijk dit is het probleem...
Als ik deze pagina wil printen: http://www.fssproject.com/pag5a2.html

Dan ziet het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.aktief70.nl/michael/vaut.gif

Het onderste plaatje staat er dus voor de helft op. Terwijl hij beter op de volgende pagina kan staan.

Verwijderd

Ff kopieëren en plakken in Word dan, tis een work-around maar werkt wel.....
Pagina: 1