StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)
Zo simpel kan ik het ook wel natuurlijk
, maar nee: Mijn vraag is echt gewoon of er manier is om dit tegen te gaan.
Wat is Qchain dan?
Wat is Qchain dan?
[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 06-03-2003 12:31 ]
Hmmm, die Qchain klinkt wel heel interresant
Naar wat ik al even erover heb gelezen. Het is eigenlijk voor hotfixjes bedoeld, echter... Waarom ook niet voor andere programmatuur idd. Dank je voor de tip!
wat is dat dan die QCHAIN
Check dit en help mee!
zoek et es op met google?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
je kan natuurlijk ook gewoon de setup afsluiten zonder te rebooten, of desnoods de setup killen...
niks geen progje voor nodig
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Qchain zorgt ervoor dat je voor het instaleren van meerdere hotfixes maar 1 keer hoeft te rebooten.
normaal gesproken zou je namelijk iedere keer na het instaleren van een hotfix moeten rebooten, maar Qchain steekt daar een stokje voor.
Kan dus handig zijn wanneer je bijvoorbeeld 10 hotfixes moet instaleren, maar je je het niet kan permiteren om 10 keer je server te rebooten.
normaal gesproken zou je namelijk iedere keer na het instaleren van een hotfix moeten rebooten, maar Qchain steekt daar een stokje voor.
Kan dus handig zijn wanneer je bijvoorbeeld 10 hotfixes moet instaleren, maar je je het niet kan permiteren om 10 keer je server te rebooten.
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Dat zei ik dus alBasieP schreef op 06 March 2003 @ 13:12:
je kan natuurlijk ook gewoon de setup afsluiten zonder te rebooten, of desnoods de setup killen...
Het programmaatje wat hier geadviseerd wordt lijkt voor mijn stijl in computergebruik idd. de perfecte tool.
Pagina: 1