[Win2KPro] Als een install/setup windows herstarten wil

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:35
Soms als je een install/setup installeert (laat ik bijv. DirectX of McAfee antivirus noemen) dan _moet_ je de PC herstarten. Je wilt de programmatuur wel even installeren, maar het komt niet goed uit dat je de PC opnieuw geforceerd moet rebooten vanwege een belangrijke download, je bent aan het fikken of aan het raytracen, divx coden, je snapt wel wat ik bedoel.

Is er ook een manier om dit tegen te gaan? Want taakbeheer en de setup afsluiten of linkershift ingedrukt houden werkt niet altijd.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

Verwijderd

Gewoon wachten tot alle andere activiteiten klaar zijn en dan rebooten?

• SkyStreaker
Zo simpel kan ik het ook wel natuurlijk ;), maar nee: Mijn vraag is echt gewoon of er manier is om dit tegen te gaan.

Wat is Qchain dan?

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 06-03-2003 12:31 ]

Verwijderd

Misschien kan dat met QCHAIN?

• SkyStreaker
Hmmm, die Qchain klinkt wel heel interresant ;) Naar wat ik al even erover heb gelezen. Het is eigenlijk voor hotfixjes bedoeld, echter... Waarom ook niet voor andere programmatuur idd. Dank je voor de tip!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:39
wat is dat dan die QCHAIN

Check dit en help mee!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zoek et es op met google?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je kan natuurlijk ook gewoon de setup afsluiten zonder te rebooten, of desnoods de setup killen...

niks geen progje voor nodig

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Snoekieboe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 17:35
Qchain zorgt ervoor dat je voor het instaleren van meerdere hotfixes maar 1 keer hoeft te rebooten.
normaal gesproken zou je namelijk iedere keer na het instaleren van een hotfix moeten rebooten, maar Qchain steekt daar een stokje voor.

Kan dus handig zijn wanneer je bijvoorbeeld 10 hotfixes moet instaleren, maar je je het niet kan permiteren om 10 keer je server te rebooten.

8000WP op Z-W & 1800WP op Z

• SkyStreaker
BasieP schreef op 06 March 2003 @ 13:12:
je kan natuurlijk ook gewoon de setup afsluiten zonder te rebooten, of desnoods de setup killen...

niks geen progje voor nodig
Dat zei ik dus al :) Alleen in andere bewoordingen ;)

Het programmaatje wat hier geadviseerd wordt lijkt voor mijn stijl in computergebruik idd. de perfecte tool.

Pagina: 1