Mijn netwerk werkt nu reeds vele malen uitstekend. En toen dacht ik om het wat mooier weg te werken ga ik "stopcontacten" hiervoor kopen, zodat er overal gewoon ingeplugd kan worden. Leek me wel zo netjes. Dus gisteren alles gehaald en vandaag begonnen met knutselen.
Echter nu loop ik tegen een probleem aan. Ik heb het stopcontact via het straight aansluitschema van de FAQ ertussen gezet. Ook de kabels zijn allemaal hetero (straight). En nu zie ik in mijn Win2kpro wel dat er een verbinding is... mijn icoontje voor die verbinding staat namelijk in mijn taakbalk aan, maar hij verzend alleen maar pakketjes, maar ontvangt er geen. Kortom, niet gezond.
Wie weet hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
PS: search en FAQ gebruikt...
Echter nu loop ik tegen een probleem aan. Ik heb het stopcontact via het straight aansluitschema van de FAQ ertussen gezet. Ook de kabels zijn allemaal hetero (straight). En nu zie ik in mijn Win2kpro wel dat er een verbinding is... mijn icoontje voor die verbinding staat namelijk in mijn taakbalk aan, maar hij verzend alleen maar pakketjes, maar ontvangt er geen. Kortom, niet gezond.
Wie weet hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
PS: search en FAQ gebruikt...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 11:11 . Reden: Effe de PS toevoegen... :D ]