Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 29349
Woei @ 20k mijlpaal 
mystery en BotXXX: ook woei
Mag ik nog eenmaal opmerken dat AT en HCW aan het uit- en inlopen zijn?
mystery en BotXXX: ook woei
Mag ik nog eenmaal opmerken dat AT en HCW aan het uit- en inlopen zijn?
Ehm, dan moet je nog iets meer assimi-dingesen...
Division BrabanderT
Ikke?
Wij stonden gisteren het grootste gedeelte van de dag op #1 daily hoor.
(tot aan 666 cands zelf
) Dus laat een ander ook eens flushen
(tot aan 666 cands zelf
Anoniem: 2551
Voor een stel wos'ers en een paar randgroepbejaarden doen we het inderdaad erg goed imho!Anoniem: 29349 schreef op 06 maart 2003 @ 11:18:
Ikke?
(tot aan 666 cands zelf) Dus laat een ander ook eens flushen
Hmm, ik wilde een member bij onze teamstats toevoegen maar krijg in geen mogelijkheid een 2e member (naast Witlof) erbij. Nodes assignen wil ook niet echt. Wat doe ik verkeerd? Hij scanned en ziet 2 nieuwe Nodes maar kan die dan nergens meer terug vinden.
edit:
Create user, waar vind ik dat?
Create user, waar vind ik dat?
[ Voor 10% gewijzigd door Witlof op 06-03-2003 12:08 ]
Hmm, na mijn scan voor nieuwe nodes kreeg ik dit te zien:
Ik zie vervolgens die nieuwe nodes nergens terug. Daardoor kan ik ze zeker ook niet aan een naam koppelen?Logged in, please wait...
scanning for nodes...
.. Existing node: 15492
.. 16907 has 0 unassigned nodes! New node: 16907..
.. Existing node: 9776
.. 17372 has 0 unassigned nodes! New node: 17372..
2 new nodes found
Log eens uit en in 
Heb ik ook wel eens gehad en dan staan die nodes ergen midden in de lijst met andere nodes ipv bovenaan
Heb ik ook wel eens gehad en dan staan die nodes ergen midden in de lijst met andere nodes ipv bovenaan
Heb dat al verschillende keren gedaan maar lijkt geen effect te hebben. Komen er echt niet bij te staan, of doe ik iets verkeerd?Anoniem: 29349 schreef op 06 maart 2003 @ 12:16:
Log eens uit en in
edit:
Als ik in het admin-gedeelte op your users druk krijg ik gewoon de begin-pagina om te subscribe. Is dat goed?
Als ik in het admin-gedeelte op your users druk krijg ik gewoon de begin-pagina om te subscribe. Is dat goed?
[ Voor 16% gewijzigd door Witlof op 06-03-2003 12:25 ]
Hier! Dat bedoel ik nou!
Keep up the good Work, zou ik zo zeggen...
Division BrabanderT
Wel aardig goeie score voor DPC
Alleen als we de anderen voor willen blijven c.q. inhalen, dan zullen we toch echt harder moeten!!
Ik heb hetzelfde, het is echt vaag...Witlof schreef op 06 maart 2003 @ 12:13:
Hmm, na mijn scan voor nieuwe nodes kreeg ik dit te zien:
[...]
Ik zie vervolgens die nieuwe nodes nergens terug. Daardoor kan ik ze zeker ook niet aan een naam koppelen?
Misschien kan Griz ons helpen...
Bij mij om de NodeID 17152Anoniem: 26550 schreef op 06 March 2003 @ 13:41:
Euh, errortje dus of zo?
Welke NodeID's gaat het hier om?
Ik heb hem al wel bij Sengent toegevoegd aan mijn account, want via Grizstats wilde het niet, maar dat is al weer 4 dagen geleden...
Anoniem: 26550
Ik heb een paar dingen veranderd in de database, en een klein dingetje in de scripts, wat het probleem zou moeten verhelpen. Kunnen jullie morgen even laten weten of alles goed is gegaan?
Hmm, ik krijg dit nu:
Als ik dan weer terug ga naar Assign Nodes staan daar de 2 existing nodes bij maar die unassigned nog steeds niet. Probleem is er dus nog steeds.Logged in, please wait...
scanning for nodes...
.. 1529 has 0 unassigned nodes! .. 1529 has 0 unassigned nodes! .. Existing node: 9776
0 new nodes found
Tot morgen hoef ik blijkbaar niet te wachten, want hij doet het nu alAnoniem: 26550 schreef op 06 March 2003 @ 22:11:
Ik heb een paar dingen veranderd in de database, en een klein dingetje in de scripts, wat het probleem zou moeten verhelpen. Kunnen jullie morgen even laten weten of alles goed is gegaan?
En ik kan ook weer nieuwe users aanmaken!!
Thanks Griz!
Dan probeer ik het ook nog een keertje want dan zal het nu toch echt aan mij liggenMy schreef op 06 March 2003 @ 22:42:
[...]
Tot morgen hoef ik blijkbaar niet te wachten, want hij doet het nu al
En ik kan ook weer nieuwe users aanmaken!!
Thanks Griz!
Anoniem: 74639
hmm ik heb hem ook ff snel gedownload die client en kwam erachter dat ik hem nog ergens had staan ik heb ID 15535 en hoe kom ik nou bij Division Brabant te staan... ?Witlof schreef op 06 March 2003 @ 22:45:
[...]
Dan probeer ik het ook nog een keertje want dan zal het nu toch echt aan mij liggen
Uhm, eerst (voor de veranderingen van Griz) kreeg ik dit:
Oh en Smokie, dat NodeID wat jij geeft heb ik nog helemaal niet gezien
Wel juiste gegevens ingevuld?
Erna kreeg ik dit:Logged in, please wait...
scanning for nodes...
.. 16907 has 0 unassigned nodes! New node: 16907..
.. Existing node: 9776
.. 17372 has 0 unassigned nodes! New node: 17372..
2 new nodes found
Bij nodes zie ik alleen die 2 oude maar geen nieuwe.Logged in, please wait...
scanning for nodes...
.. 1529 has 0 unassigned nodes! .. 1529 has 0 unassigned nodes! .. Existing node: 9776
0 new nodes found
Oh en Smokie, dat NodeID wat jij geeft heb ik nog helemaal niet gezien
Anoniem: 74639
hmm hoe kan ik het id veranderen van de client als ik hem al geinstaleerd heb?
bij voorbaat dank
bij voorbaat dank
De nodeID van je staat niet in het lijstje van Division_Brabant.Anoniem: 74639 schreef op 06 March 2003 @ 23:09:
hmm hoe kan ik het id veranderen van de client als ik hem al geinstaleerd heb?
bij voorbaat dank
In het lijstje (op D2OL zelf) staan de Node's: 15492, 16907, 17372, 9776 en 17384. Die laatste is er net bijgekomen.
Op de Grizstatssite staan alleen nog maar deze: 15492 en 9776.
Als jij mijn probleem had opgelost misschien welinquestos schreef op 07 March 2003 @ 00:13:
kunnen jullie geen andere usericons nemen?Echt mega-irritant
Gaat lekker 600 punten in 45 minuten, ben benieuw hoelang de bse koeien doorgaan
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1