Welke fps muis :?

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:21
Ik wil dus vandaag een neiuwe muis gaan halen. Ik twijel nu tussen 2 muizen:
- microsoft intelli explorer 3.0
- logitech mx500

Ik weet niet welke ik moet kiezen want als ik zoek via google zeggen ze op de ene site de m$ is beter en op de andere dat de logitech beter is :/

Nu vraag ik me af welke is nu het beste om te kiezen. De prijzen zijn ongeveer gelijk.
[ik wil liever geen geflamevan m$ is beter dan logitech etc.]
Geef gewoon even een reden waarom je die het fijnste vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat erom welke jij het fijnst vindt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 20:54
Erm... gewoon naar een winkel gaan en uitproberen :/

Je krijgt nu toch meningen van mensen die hun eigen muis het beste vinden.
Ik denk eerlijk gezegd dat je met alletwee geen buil zult vallen, ik heb ervaring met meerdere MS en Logitech muizen en allebei zijn ze van zeer goede kwaliteit.

Gewoon ff zelf uitproberen, kijken wat het prijsverschil is, welke mooi past bij je desktop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het belangrijkste is dat ie lekker in je hand ligt :). Voor de rest is het idd gewoon zelf uitproberen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb de allersimpelste USB- en Optischemuis van Logitech: heerlijk ding. Ik heb er veel inmijn handen op mijn werk en @school, maar dit ding is echt de beste voor mij. EN dat voor 10 Euro geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
zAo schreef op 06 March 2003 @ 11:16:
Ik heb de allersimpelste USB- en Optischemuis van Logitech: heerlijk ding. Ik heb er veel inmijn handen op mijn werk en @school, maar dit ding is echt de beste voor mij. EN dat voor 10 Euro geloof ik :)
Die heb ik nu maar die is heel erg versleten. Di tis omdat ik me muis gemiddeld 3 uur per intensief gebruik :)
Maar ik vind aan dze muis 1 nadeel me pink gaat pijn doen :(
Daarom wil ik een muis die ook wat beter in de hand ligt anders had ik die muis wel opnieuw gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je gewoon moet kijken welke lekker muist (voltooide tijd). Want, verder zijn ze niet echt verschillend. Tja, er zullen wel verschillende specs zijn maar daar zul je niets van merken. Kijk dus welke lekker muist want, je gaat je muis veel gebruiken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
Ik heb een doodnormale safeway dubbelscrollwielmuis (en natuurlijk optical) Is een goed muisje. Niet draadloos maar dat hoeft ook niet. Ik wil immers niet het gevaar lopen om midden in een ut2k3 match te moeten zeggen..

Sorry guys my batterys are empty. De muis heeft mij net 15 euro gekost volgens mij :) Kan tegen een stootje,, viel namelijjk een keer van het bureau af helemaal uit elkaar. Maar je kunt hem zo weer in elkaar klikken en hij doet het weer perfect :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 11:25:
Denk dat je gewoon moet kijken welke lekker muist (voltooide tijd). Want, verder zijn ze niet echt verschillend. Tja, er zullen wel verschillende specs zijn maar daar zul je niets van merken. Kijk dus welke lekker muist want, je gaat je muis veel gebruiken denk ik ;)
Idd hij wordt er intensief gebruikt mja daar ben je pro-gamer voor :+ })
Ik rij vanmiddag gewoon even naar de stad om bijde uit te gaan testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:09

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb hier een Logitech Dual Optical... En ik kan er zeer goed mee overweg.. Tjek gewoon ff wat voor jouw de beste is :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Inderdaad, de beste muis is voor iedereen verschillend. Over het algemeen vind ik de kleinere muizen van Logitech de fijnste.

Ik heb zelf altijd nog een muis met een snoer en een bal, ik vind optisch niet fijn voor FPS's als bijvoorbeeld Quake3. Als ik speel, til ik vaak de muis even op en plaats ik deze een centimeter verderop. Met optisch raak je dan nogal in de war, het zal wel aan mijn speelstijl liggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mozin schreef op 06 maart 2003 @ 11:40:
Inderdaad, de beste muis is voor iedereen verschillend. Over het algemeen vind ik de kleinere muizen van Logitech de fijnste.

Ik heb zelf altijd nog een muis met een snoer en een bal, ik vind optisch niet fijn voor FPS's als bijvoorbeeld Quake3. Als ik speel, til ik vaak de muis even op en plaats ik deze een centimeter verderop. Met optisch raak je dan nogal in de war, het zal wel aan mijn speelstijl liggen :).
Dat bedoel ik dus... Vraag in een winkel of je even een paar muizen mag testen... Je komt er vanzelf wel achter welke het lekkerst in je hand ligt en welke voor jouw de beste keus is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die logitech mx500 vind ik persoonlijk erg fijn in de hand liggen , de ms muis heb ik geen ervaring mee helaas , koop altijd al logitech muisen omdat ze me tot nu toe altijd goed bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Technisch gezien is die logitech superieur, maar ik hoor ook veel goede dingen over die MS3.0 :)

Ik heb 3 dagen geleden die MX500 bij iemand mogen proberen en die is niet verkeerd > beter dan de dual optical imo, maar toch blijf ik anti-optical :P
Althans... > voor nu :)
Ik blijf nog even bij mijn mouseman wheel :*)
Nja, die werkt btw nu afentoe niet zo lekker meer :/
Nogal versleten, dus ik moet ook een nieuwe hebben.. :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer Boomslang 2000Dpi

Ontzettend fijne muis, heb m ook. Werkt erg lekker en doet t al 1,5 jaar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technisch en qua design heb je een betere muis aan de MX500 imho.. hogere dpi, MX technologie, 8 knoppen, ziet er leuk uit, is gevoelig en ligt lekker in de hand. Met de MS heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 13:18:
Technisch en qua design heb je een betere muis aan de MX500 imho.. hogere dpi, MX technologie, 8 knoppen, ziet er leuk uit, is gevoelig en ligt lekker in de hand. Met de MS heb ik geen ervaring.
yep precies het zelfde MX500 is gewoon perfect heb hem nu al een tijdje en nog steeds even blij mee als toen ik hem kocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Logitech drivers zijn nogal bagger maar ik heb ook de mx500 en vind hem fijn, alleen soms moet ik cs 3x restarten omdat mouse acc. aan blijft :(

Dat is een rede om voor de intelli 3.0 te gaan, stabiele drivers maar ik vind hem niet zo fijn in hand liggen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

Wom

Ook ik ben een bezitter van de MX500, en ik zou niet meer anders willen. En hij ziet er ook gewoon goed uit op je bureau :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:43
Ik heb ook de MX500, ik gebruik geen logitech mouseware drivers maar de drivers van de intellimouse explorer 3.0 ;) , 1 knop werkt dan niet maar de andere knoppen + scrollwiel werkt dan wel in quake 3 :D, voor de rest ben ik zeer tevreden over de MX500 en ik denk dat dat dan ook de betere keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 22-09 23:03
2 clanmates van me hebben em en ik heb er ook ff mee mogen spelen. erg lekker muisje.
en als je het metalen plaatje eruit haalt word hij echt heerlijk licht.
samen met een icemat is t een perfecte combo

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Logitech MX500

Waarom?
8 Programmeerbare knoppen
• MX-sensor, beste optische sensor die er op dit moment te krijgen is
• Logitech.... :D
• 5 Jaar garantie, kapot? sturen ze nieuwe (* Novah heeft het zelf ondervonden)
• Hij ligt perfect in de hand, er zit precies bij je duim een inkepinkje, perfect!

Waarom geen Intelli Mouse?
• Ik heb er 2 gehad, ze zijn nu allebei dood, de draad die uit de muis komt gaat heel snel stuk, (ik heb ze terug moeten sturen voor garantie).
• De muis voelt te ligt aan, teven voelen de knoppen heel plastic achtig aan en drukken ze niet lekker.
• De muis is te laag, en ligt niet in je handpalm.
• Het wieletje beweegt te snel, als je bijv in games een wapen wil pakken komt het nog wel eens voor dat je de verkeerde pakt.

Ik heb alle 2 de muizen hier staan, ik gebruik op mijn echte game pc de MX500 en op mijn internet pctje de Intellimouse Explorer 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Okyah schreef op 06 March 2003 @ 13:13:
Technisch gezien is die logitech superieur, maar ik hoor ook veel goede dingen over die MS3.0 :)

Ik heb 3 dagen geleden die MX500 bij iemand mogen proberen en die is niet verkeerd > beter dan de dual optical imo, maar toch blijf ik anti-optical :P
Althans... > voor nu :)
Ik blijf nog even bij mijn mouseman wheel :*)
Nja, die werkt btw nu afentoe niet zo lekker meer :/
Nogal versleten, dus ik moet ook een nieuwe hebben.. :/
Geef eens een reden dat de Mx500 beter is dan de Dual Optical... Wil ik wel eens weten, beetje nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

marshallq schreef op 06 March 2003 @ 13:41:
Logitech drivers zijn nogal bagger maar ik heb ook de mx500 en vind hem fijn, alleen soms moet ik cs 3x restarten omdat mouse acc. aan blijft :(

Dat is een rede om voor de intelli 3.0 te gaan, stabiele drivers maar ik vind hem niet zo fijn in hand liggen e.d.
Maar moeten de drivers geinstalleerd worden? :)

Ik heb hier een dual optical en een mouseman wheel zonder (extra) drivers..
En dan is t gewoon stabiel en werkt alles :)

Ik kan me nog wel herinneren dat een paar jaar geleden ik met w98se en de logitech drivers idd veel problemen had.. :/

Kdraai XP btw :)
SideSwipe_XP schreef op 06 March 2003 @ 14:51:
[...]

Geef eens een reden dat de Mx500 beter is dan de Dual Optical... Wil ik wel eens weten, beetje nieuwsgierig :)
Nja, ik vond t op t begin bij de dual topical vervelend dat als je de muis een beetje draaide de pointer vreemd bewoog > door die 2 sensoren dus > heeft een enkel-sensormuis niet :)
En verder is de dual topical niet lekker bij fpsen > het lijkt alsof je niet totale controle hebt over bewegingen (wat jij doet met de muis, doet je muis op t scherm niet precies genoeg na) en dat heeft die mx500 minder :)
Maarja, balmuizen nog minder > als je daar beweegt weet je precies wat je muis doet en imo laten opticals daar nogal eens wat te wensen over..
En kheb zo'n beetje alle soorten en generaties opticals geprobeerd, in de hoop dat t beter zou worden.. Dat wordt het dus wel, maar tis imo nog niet goed genoeg :) enkel de MS3.0 nog niet in handen gehad :)

En nee, kben geen sUp3R1337 Pr0-G4m3R > kben gewoon een kritische gebruiker ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Okyah op 06-03-2003 14:58 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

[...]

MX500 heeft een betere sensor-engine...
MX Optical Engine delivers more accuracy and control on a wider variety of surfaces.
Ik heb hbewust gekozen voor de MX700. Das de draadloze versie. Ik verloor meer frags doordat de kabel in de weg zat. En het verschil tussen de Wireless-sneleheid en de normale met-draad snelheid, is 1 - 3%, afhankelijk van de afstand tussend de ontvanger en de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
[...]

De MX500 heeft een MX-sensor, de beste sensor die er in de wereld te krijgen is. (als particulier dan).

2:
Wie denkt dat dual optical 800dpi + 800 dpi = 1600 dpi is. Zo werkt dat dus niet.
Als ze allebei 800dpi hebben, die sensoren hebben ze samen nog niet 1600dpi. Dat is een grote denkfout van velen.

Als je 2 autos heb die allebei naast elkaar 80km/u rijden. Dan rijden ze samen nog niet 160km/u.

De tweede sensor is bedoelt voor het ondersteunen van de andere. De gene die het eerst een beweging scant word gebruikt, de andere werkt als sort van hulpje.

Met de nieuwe MX-sensoren van logitech is dit dus niet meer nodig, 1 sensor is zo goed (check de vernieuwssnelheid van de MX-sensor) dat hij geen backup sensor meer nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz.. dah zeg je wel mooi Novah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
  • Laatst online: 19-03 14:47
ik wil ook die mx500 :D
gimme

I was born intelligent - education ruined me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
De MX500 is cool. Ik heb een Razer BoomSlang 1000. Helaas geen 2000, die dingen zijn echt nergens te krijgen :).
800 dpi of 1000 in mijn geval is zwaar relaxt, vooral als je eerst zo'n compaq ding van 350 dpi had :D.

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21-09 23:01
Zelf zou ik eerder kiezen voor de Logitech MX500, dit is de allernieuwste muis, met de allernieuwste technieken :)
Een erg goede gamemuis en in de reviews die ik heb gelezen komt deze er altijd beter uit dan de Microsoft muis. Ik ben zelf van plan om een MX700 te gaan halen, draadloze is cool 8) :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Draadloos is iets wat ik al tijden niet meer wil... Met snoer is voor mij geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 07:25
Zoals alle andere raad ik jou de mx 500 aan :) Niks mis mee, geen problemen en je kunt er een tijdje mee door :)

Een andere optie is de Logitech Mouseman dual optical (heb ik). Zeer precieze muis die lekker in de hand ligt. Ik zou aanraden geen draadloos te nemen wat dat werkt vaak slecht.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe_XP schreef op 06 March 2003 @ 15:28:
Draadloos is iets wat ik al tijden niet meer wil... Met snoer is voor mij geen probleem :)
kan je jezelf nog aan ophangen als je uiteindelijk als nog gek word van die draad.. ik vind het maar lastig.. zo`n draad zou alles wel draadloos willen .. maar jah.. boeien zoals ik net al aangaf.. dan kun je jezelf er nog aan ophangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:31:
[...]

kan je jezelf nog aan ophangen als je uiteindelijk als nog gek word van die draad.. ik vind het maar lastig.. zo`n draad zou alles wel draadloos willen .. maar jah.. boeien zoals ik net al aangaf.. dan kun je jezelf er nog aan ophangen :+
Tja.... Er zijn mensen die zich ergeren aan een draad. Hangt gewoon van de persoon af.... En als je een muis met draad koopt, heb je hem dus voor 2 doeleinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

* Okyah heeft mousebungee :*)
geen last van een draadje dus.
Erg handig vind ik :)

Maar weet iemand of die mx500 ook zonder drivers te gebruiken is? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb al ruim een jaar de Intelli 3.0 en ik moet zeggen dat dit de beste muis die ik ooit heb gebruikt (heb nog geen ervaring met de nieuwe MX serie van logitech). Reageert heel snel, geen rare flippende bewegingen die ik bij de oude logitechs en ms-jes wel zag. Zelfs als je hem oppakt is de ongewenste beweging minimaal. Het formaat is wel wat groot misschien, maar het past precies in m'n hand. Kortom ik geef hem een 9 (10 had ie gekregen als ie draadloos was geweest, maar dat geeft volgens mij toch meer nadeel dan voordeel).

Probeer het zelf eens uit.

Notabene: ik speel al geruime tijd online fps o.a. Q2 en Q3 ctf bij *NuT5* (diverse cupwinnaars bij Clanbase) en tegenwoordig BF1942 dus ik weet wel een beetje waar t qua gamemuizen overgaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Quantor op 06-03-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Okyah schreef op 06 March 2003 @ 15:46:
Maar weet iemand of die mx500 ook zonder drivers te gebruiken is? :)
Ja, elke muis is zonder de echte drivers te gebruiken. Je verliest alleen wel wat extra's zoals een paar knoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MaRc0 schreef op 06 maart 2003 @ 16:07:
[...]

Ja, elke muis is zonder de echte drivers te gebruiken. Je verliest alleen wel wat extra's zoals een paar knoppen. :)
Thnx > Klas t net ook ergens, ja :)
Als de performance maar ok blijft :)
Enige wat me nu nog tegenhoudt is eik de refreshrate van de usb poort > kdenk dat dat ook is waarom ik een een optical niet direct vind reageren..
Kheb altijd balmuizen aan de ps/2 hangen :)

Hehe, ik ben in een wilde bui vandaag :P
Ik heb dan wel geen geld, maar ik ga wat lenen en dan een vandaag nog een mx500 kopen denk ik :P
En dan zal ik mijn uitgebreide bevindingen melden :)

[ Voor 57% gewijzigd door Okyah op 06-03-2003 16:10 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een raar "probleempje" met mijn MX500 (heb er niet echt last van ofzo), soms loopt die muiscursor als een gek heen en weer te trillen als ik de muis in mijn hand heb of bij het CSen, hij beweegt dan heel snel een klein stukje heen en weer... misschien heb ik 'm gewoon te snel/gevoelig staan, ik weet het niet :P En ik heb ook geen last van Parkinson ofzo ;)

Ennuh is dat een beetje makkelijk dat ijzeren plaatje uit de MX500 halen? Ik wil de boel niet vernielen alleen om hem lichter te maken...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 16:09:
Ik heb trouwens een raar "probleempje" met mijn MX500 (heb er niet echt last van ofzo), soms loopt die muiscursor als een gek heen en weer te trillen als ik de muis in mijn hand heb of bij het CSen, hij beweegt dan heel snel een klein stukje heen en weer... misschien heb ik 'm gewoon te snel/gevoelig staan, ik weet het niet :P En ik heb ook geen last van Parkinson ofzo ;)
Wat voor muismat heb je? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Jah ik heb nooit last van de draad gehad, en ik vind 30 euro meer voor een draadloze echt teveel. (66 piek) dusuh... de keuze was voor mij makkelijk.

Verschil tussen de MX500 en MX700 zit er niet dus als je liever geen draadje hebt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.esreality.com/?a=post&id=302294
Verschil tussen de MX500 en MX700 zit er niet dus als je liever geen draadje hebt....
Wireless heeft geloof ik wat lag. Draad is sneller. De mx heeft trouwens erg buggy drivers en in de comments van het artikel hierboven staan wat oplossingen om alsnog 800dpi te krijgen. Dit werkt geloof ik niet meer de mx700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 16:19:
http://www.esreality.com/?a=post&id=302294

[...]

Wireless heeft geloof ik wat lag. Draad is sneller. De mx heeft trouwens erg buggy drivers en in de comments van het artikel hierboven staan wat oplossingen om alsnog 800dpi te krijgen. Dit werkt geloof ik niet meer de mx700.
Hmm buggy drivers? Hmm ik gebruik de drivers van Microsoft, geen problemen mee, werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Ok ik ga morgen de mx500 halen :P [eerst geld krijgen van me neef :+ ]
Hmm buggy drivers? Hmm ik gebruik de drivers van Microsoft, geen problemen mee, werken perfect.
Maareh hoe ken je de drivers van m$ dan gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, ik heb net mijn beestje verwond!
Ik wilde dat ijzeren blokje om de muis te verzwaren er even uithalen maar ik heb op een of andere manier een contact-punt van de rechtermuisknop afgebroken :? Nu kan ik dus niet meer klikken met de rechtermuisknop... ik ging toen zoeken naar dat afgebroken stukje en dacht dat het misschien tussen de circuits kon liggen dus ik hield hem voorzichtig op z'n kop, dondert m'n wheel eruit samen met de 2 veertjes die er aan vastzitten... ik krijg dit dus nooit meer in elkaar en die rechtermuisknop is naar de kl*te, wat moet ik doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

gfo schreef op 06 March 2003 @ 17:22:
Ok ik ga morgen de mx500 halen :P [eerst geld krijgen van me neef :+ ]

[...]

Maareh hoe ken je de drivers van m$ dan gebruiken :?
Gewoon geen drivers installen en die van XP gebruiken, denk ik dat hij bedoelt? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Okyah schreef op 06 maart 2003 @ 17:24:
[...]

Gewoon geen drivers installen en die van XP gebruiken, denk ik dat hij bedoelt? :)
Nee welke drivers van m$ moet je gebruiken :?
en hoe moet je alles instellen als je eenmaal alles hebt geinstalleerd dat bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor de logitech mx500 gaan voor GAMES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 17:41:
Ik zou voor de logitech mx500 gaan voor GAMES
Waarom zegt iedereen dat nou?????
Als je een beetje reviews leest is de conclusie:
Verschil tussen de MX700 en MX500 is ongeveer 1 - 3% (Afhankelijk van de afteand tussen de Receiver). Dit verschil word gecomenseerd door de vrijheid van cordless.

Verschil is haast/niet merkbaar in games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

GRrrr.... :/

Kging net zo'n kreng halen > is de winkel waar ik em wilde halen opgeheven :|
Echt sinds een paar dagen, ofzo :/

En andere winkels waren te ver weg om nog te halen...

Heel gek, inene werkt m'n wheelman niet meer, hij wil niet meer naar links-boven :/
Dan maar even m'n dual-optical aangesloten, die is wel ok, maar ik vind em duidelijk minden responsief dan m'n ps/2 balmuis, dus..

Ie.. Nog iets bij opticals > dat vervelende opppak-probleem dat al genoemd is > echt vervelend > je moet em echt hoog optillen om te kunnen verplaatsen :/

Maarja, morgen dan een mx700 halen en hopen dat die wel fijn is :)

[ Voor 69% gewijzigd door Okyah op 06-03-2003 18:30 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Maareh novah hoe werken de de drivers van de intelli dan met de mx500 :?
Kan je dat misschien even uitleggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
gfo schreef op 07 March 2003 @ 12:56:
Muisdrivers van verschillende merken werken bijna hetzelfde, alleen zijn er wat dingetjes anders ingesteld. Zo beweren sommige mensen dat driver van Microsoft beter werken, omdat je dan geen scrollproblemen hebt enzo :)
Je mist alleen wel wat extra knoppen, omdat die niet worden ondersteunt door die drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

Kheb ook de MX500, imo de gamemuis voor rechtshandigen :)
gfo schreef op 07 March 2003 @ 12:56:
Intellipoint downen, Intellimouse 3.0 selecteren tijdens install, en dan kun je de 2 duimknoppen wel werkend krijgen onder games :)

[ Voor 76% gewijzigd door Pubbert op 07-03-2003 15:10 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik ben nog niet zo lang geleden van een Logitech Mouseman Wheel Optical naar de MX500 gegaan.
En ik moet zeggen dat het echt een super muis is!
Hij glijd super en hij is erg precies en vooral lekker in de hand, ookal was dat ook al zo bij m'n oude muis.
Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu een gewoone logitech Wheel mouse. Ik heb geen fu*king indee hoe goed die eigelijk is want ik gebruik zo'n Taz muis mat en die heb ik al sinds 99 .

Ik zou gewoon voor die mx500 gaan . Microsoft maakt software, geen hardware.
Logitech maken zowat de beste muizen ter wereld vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf laatste de microsoft intelli explorer 3.0 gekocht alleen ik had achter af toch de mx500 moeten kopen. Een vriend van mij had dat wel gedaan en ik heb hem een dag je kunnen lenen dan merk je echt goed het verschil. Vooral bij game de mx500 Reageerd gewoon veel beter en hij ligt voor mijn gevoel ook beter in de hand. De intellie is niet slecht alleen de mx500 is gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Ik heb hem net gehaald de mx500 en er zijn maar 2 smileys voor
:9~ :9~ _/-\O_ _/-\O_

[ Voor 7% gewijzigd door sarlo op 07-03-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft maakt software, geen hardware.
Uuuuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de Mx700 ... alleen dat is fucking wennen zeg .... :/ Of moet ik nog wat instellingen doen ... En op welke poort is het beter om em aan te sluiten? Ps/2 of USB?

Ik zal eens Intellipoint downen ..

Wie kan me helpen om mn muis optimaal te tweaken? Schijnt dat de muis nu nog 400dpi heeft, omdat de drivers buggy zijn. Elke hulp is uitermate welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps/2 of USB?
Ps/2 als je weet hoe je de muis rate (van muis naar cpu) kunt veranderen van 40 naar 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech pilot vorm :)
daarom was voor mij de keuze snel gemaakt->mx300
maar anders had ik, misschien, wel mx500 gekocht
maar toch ben ik van mening dat een kleinere muis lekkerder is voor snelle bewegingen enzo (ik speel q3tdm)
maar dat verschilt natuurlijk per persoon/stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
neem een MX510

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na bijna 2 jaar heeft ie waarschijnlijk wel een muis gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het hopen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.