Line of Sight: Vietnam

Pagina: 1
Acties:

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
In navolging van Vietcong, een nieuw spel over de oorlog in Vietnam.

Waar gaat het over?
In 1968 the U.S. Army assigned a young sniper to the 5th Special Forces compound in Nha Tong, Vietnam. His mission: disrupt the enemy’s command structure, scout Viet Cong positions, and ambush the enemy in the dead of night. For him, success depended on a rifle, a target, and a clear Line of Sight.In LINE OF SIGHT: VIETNAM your job is to locate elusive enemy soldiers and pick them off one-by-one. Whether patiently waiting for the enemy to show himself or delivering a pre-emptive strike, the method is the same – be quick, be quiet, and be careful. That’s what will get you home alive.

Game Features:
Thick vegetation in fully detailed environments provide cover for you… or the enemy.
Select the right weapon for the job from over 12 authentic firearms.
Face 12 missions alone or play cooperatively in multiplayer games
extra info
PC CD-ROM

Single player or Multiplayer

Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III 550 MHz (Pentium® III 900 MHz or higher recommended)
Memory: 128 MB RAM
Hard Disk Space: 650 MB Free
CD-ROM Drive: 8X Speed
Video: 16 MB TNT2-class video card* (32 MB -128 MB VRAM video card recommended)
Sound: Windows 98/Me/2000/XP-compatible sound card*
DirectX: DirectX® version 9.0 (included) or higher
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires Internet connection and a 56 Kbps or faster modem. DSL/Cable or other high-speed Internet connection recommended. Internet connection required for GameSpy play.
Ik heb spel net zelf even een uurtje gespeeld. En ik moet zeggen een behoorlijk geslaagd spel (voor zover; ik ben nog maar in missie 3)

De omgeving ziet er goed uit (het valt me wel op dat het bijna altijd regent :) )
en ook de wapens hebben een mooie vorm.

In dit spel gaat het om niet gezien worden; dus duik achter stronken, verstop je achter bosjes, want als je eenmaal gespot bent door de vc dan hang je.

Dat is eerst dat me opviel in het eerste level: de AI is behoorlijk scherp. Word je gezien dan BANG BANG en je bent dood 8) Behoorlijk relaistisch dus.

Echter in het tweede level waar meer een open vlakte was vond ik de AI een stukje dommer. Ze renden een beetje als een gans naar je toe. (dit gold niet voor alle; sommige VC doken weg en rolden een paar x zodat ze moeilijker te raken waren.)

Ik ben nu in het derde level en daar heb je hulp van een squad member. Ik weet niet of die een beetje goed is, want ik ben nog niet verder gekomen.

Heeft een van jullie dit spel al gespeeld en wat vonden jullie ervan?

Hier alvast wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/line_of_sight_vietnam_pc_action/2b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/line_of_sight_vietnam_pc_action/3b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/line_of_sight_vietnam_pc_action/4b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/line_of_sight_vietnam_pc_action/5b.jpg

My first impression: quite good :7

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Ziet er wel gaaf uit, maar dat derde shotje. In first person lijkt toch wel erg op vietcong IMO.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

dit ziet er inderdaad gelikt uit. ik zal eens kijken als ik dit ook kan spelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
Hij loopt bij mij trouwens super soepel. op 1024x nog iets en ik heb ook geen high-end systeem :)

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hmm kan niet tippen aan vietcong als je het mij vraagt :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
ThrillSeeka schreef op 06 maart 2003 @ 11:27:
Hmm kan niet tippen aan vietcong als je het mij vraagt :)
Maar heb jij vietcong dan al singleplay gespeeld? Is die al 'uit'?

Nu kan je natuurlijk aan mij vragen of ik LoS al multiplay heb gespeeld? En nee, dat heb ik niet :)

Voorlopig is het nog een beetje lastig te vergelijken denk ik. Maar ja, feit is ze lijken wel op elkaar.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dionysos schreef op 06 March 2003 @ 11:28:
[...]

Maar heb jij vietcong dan al singleplay gespeeld? Is die al 'uit'?

Nu kan je natuurlijk aan mij vragen of ik LoS al multiplay heb gespeeld? En nee, dat heb ik niet :)

Voorlopig is het nog een beetje lastig te vergelijken denk ik. Maar ja, feit is ze lijken wel op elkaar.
Er is wel al een demo van vietcong, moet ook zeggen dat vietcong beter is dan deze.

March of the Eagles

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Wat raar dat ik nog niet eerder van de game heb gehoord :?
Ik zal hem eens gaan checken.

Toch lijkt me het een beetje bizar. Het hele spel is dus gewoon snipen :?
Lijkt me een beetje boring :z

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

likkepot schreef op 06 maart 2003 @ 11:33:

Op zich wel mooi ja. Maar het moet alleen maar zijn. Dan wordt het echt vervelend. :)

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
likkepot schreef op 06 March 2003 @ 11:33:

Nou kijk; ik dacht ook dat de hele tijd snipen was, maar in de eerste twee missie's moet je gewoon met ak47 of een M16 door de jungle wandelen.

Dus alleen snipen is niet helemaal correct. Maar misschien dat dat in de latere missies wel meer de overhand gaat krijgen. We shall see :)

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
Ik ben nu in level 4, die is echt super moeilijk; Het is pikkedonker en alleen door je scope kan je wat zien.....

kheb er maar ff een screenie van gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/losv.jpg

ik denk dat het wel een headshot wordt :P

Verwijderd

Ziet er interessant uit. Ondanks het spel wacht ik liever op Vietcong. Het is net zoetigheid voor het avondeten. Eerst maar is Vietcong :)

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

is er een demo van? :P

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Eersst maar vietcong? dan mag ie snel komen, ik ga deze vanavond effe spelen, zal wel een indruk achterlaten hiero ,gezien ik dagelijks al vietcong speel. (demo)

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik speel nog steeds die mpdemo van vietcong best gaaf..... maar dit ziet er ook niet verkeerd uit :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
Ik krijg het nu niet meer aan de praat; das best wel beroerd. Ik wou hem nog ff uitspelen.
Maar het spel 'freezed' bij het eerste scherm. Herinstall hielp ook al niet. Iemand met hetzelfde probleem?

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Die intro doet me meer een beetje denken aan 'the a-team' :)

TMAXTINT

Verwijderd

Ik vind t een dom spel :(
Alleen maar duffe missies :(
en ik wil multiplayer! Alleen Vietcong die disconnect steeds na 10 minuten als ik op een server zit :(

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Je kan ook multyplayer hoor :X ....das echt lol :)

Ja doe maar.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 22:20:
Ik vind t een dom spel :(
Alleen maar duffe missies :(
en ik wil multiplayer! Alleen Vietcong die disconnect steeds na 10 minuten als ik op een server zit :(
ja dude, ja kan juist multiplayen! en das gewoon tof om te doen vooral DM :D

Verwijderd

*kick* Ik ben nu de demo aan het downloaden. Is het wat?

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
deze screenshots zien er toch wel iets meer eye candy uit als Vietcong ;)

Eens ff kijken :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:24
vond het nogal tegenvallen
de trainingsmissie is wel in orde, maar de levels vind ik nogal saai
steeds weer een overmacht aan vietnamezen afknallen, die je amper ziet in de struikjes
de AI en de rifles en effecten vind ik ook maar zeer matig

nee, ik wacht wel op Vietcong :)

Verwijderd

Ik heb net eerst Multiplayer (Swap) gespeeld, want een kl*t* spel. Multiplayer is echt niets aan. Zowel Teamplay (huh, welke teamplay? het is niet anders dan team a en b, maar niks samenwerking) en Deathmatch. Met een sniper gun moet je alsnog 3/4x schieten voordat iemand dood is (lekker realistich). Singeplayer is al wat beter, maar erg saai idd. en ventjes die je bijna niet ziet. Het is spel is duidelijk niet "af". Ik blijf wel bij America's Army.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

PoweRoy

funky!

ik vind het spel 3x nix :(
je loopt door de jungel je ziet nix en hoord nix. ineens hoor je een rimbo man schreeuwen en er komen gelijk 5 ventjes op je af :/ oh jippie. ik blijf wel bij bhm deze is zelfs nog beter ;)

[This space is for rent]

Pagina: 1