In navolging van Vietcong, een nieuw spel over de oorlog in Vietnam.
Waar gaat het over?
De omgeving ziet er goed uit (het valt me wel op dat het bijna altijd regent
)
en ook de wapens hebben een mooie vorm.
In dit spel gaat het om niet gezien worden; dus duik achter stronken, verstop je achter bosjes, want als je eenmaal gespot bent door de vc dan hang je.
Dat is eerst dat me opviel in het eerste level: de AI is behoorlijk scherp. Word je gezien dan BANG BANG en je bent dood
Behoorlijk relaistisch dus.
Echter in het tweede level waar meer een open vlakte was vond ik de AI een stukje dommer. Ze renden een beetje als een gans naar je toe. (dit gold niet voor alle; sommige VC doken weg en rolden een paar x zodat ze moeilijker te raken waren.)
Ik ben nu in het derde level en daar heb je hulp van een squad member. Ik weet niet of die een beetje goed is, want ik ben nog niet verder gekomen.
Heeft een van jullie dit spel al gespeeld en wat vonden jullie ervan?
Hier alvast wat screens:

My first impression: quite good
Waar gaat het over?
extra infoIn 1968 the U.S. Army assigned a young sniper to the 5th Special Forces compound in Nha Tong, Vietnam. His mission: disrupt the enemy’s command structure, scout Viet Cong positions, and ambush the enemy in the dead of night. For him, success depended on a rifle, a target, and a clear Line of Sight.In LINE OF SIGHT: VIETNAM your job is to locate elusive enemy soldiers and pick them off one-by-one. Whether patiently waiting for the enemy to show himself or delivering a pre-emptive strike, the method is the same – be quick, be quiet, and be careful. That’s what will get you home alive.
Game Features:
Thick vegetation in fully detailed environments provide cover for you… or the enemy.
Select the right weapon for the job from over 12 authentic firearms.
Face 12 missions alone or play cooperatively in multiplayer games
Ik heb spel net zelf even een uurtje gespeeld. En ik moet zeggen een behoorlijk geslaagd spel (voor zover; ik ben nog maar in missie 3)PC CD-ROM
Single player or Multiplayer
Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III 550 MHz (Pentium® III 900 MHz or higher recommended)
Memory: 128 MB RAM
Hard Disk Space: 650 MB Free
CD-ROM Drive: 8X Speed
Video: 16 MB TNT2-class video card* (32 MB -128 MB VRAM video card recommended)
Sound: Windows 98/Me/2000/XP-compatible sound card*
DirectX: DirectX® version 9.0 (included) or higher
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires Internet connection and a 56 Kbps or faster modem. DSL/Cable or other high-speed Internet connection recommended. Internet connection required for GameSpy play.
De omgeving ziet er goed uit (het valt me wel op dat het bijna altijd regent
en ook de wapens hebben een mooie vorm.
In dit spel gaat het om niet gezien worden; dus duik achter stronken, verstop je achter bosjes, want als je eenmaal gespot bent door de vc dan hang je.
Dat is eerst dat me opviel in het eerste level: de AI is behoorlijk scherp. Word je gezien dan BANG BANG en je bent dood
Echter in het tweede level waar meer een open vlakte was vond ik de AI een stukje dommer. Ze renden een beetje als een gans naar je toe. (dit gold niet voor alle; sommige VC doken weg en rolden een paar x zodat ze moeilijker te raken waren.)
Ik ben nu in het derde level en daar heb je hulp van een squad member. Ik weet niet of die een beetje goed is, want ik ben nog niet verder gekomen.
Heeft een van jullie dit spel al gespeeld en wat vonden jullie ervan?
Hier alvast wat screens:

My first impression: quite good