weet iemand of je een nokia 3310, kan unlocken, als het kan met datakabel. Zoja is daar ergens software voor te vinden?? (links graag!!!!)
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
wel op letten he, das de 3110 en deze topic gaat over de 3310, maarja fouten maken is menselijk (nou ga je me zeker vertellen dat je niet mens bentOp zaterdag 18 november 2000 19:38 schreef CRiViT het volgende:
Kijk voor wat info voor de 3310 op :
http://mobile.box.sk/showme.php3?hidedate=1&sortby=title&newsprj=nokia&newstype=doc&id=2316
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Kan ik zelf ook wel, alleen moet ik een progammatje hebben voordat maar dat heb ik nu gekregen, nu nog ff kijken of het werktOp zaterdag 18 november 2000 21:52 schreef crazy_gijs het volgende:
Een vriend van me unlock ze !! «zeg hij»
voor 25 piek
En? werkt het?Op zaterdag 18 november 2000 22:15 schreef DeathKenny het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook wel, alleen moet ik een progammatje hebben voordat maar dat heb ik nu gekregen, nu nog ff kijken of het werkt
Op zondag 19 november 2000 01:07 schreef Kit het volgende:
[..]
En? werkt het?
das hopelijk wel duidelijk denk ik, ja ik weet het, het is nog vroeg enzo.Op zaterdag 18 november 2000 19:30 schreef DeathKenny het volgende:
nee ik heb hem nog niet, maar ik wil der een gaan halen met een hi prepaid kaart, ......
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Laat me raden je krijgt nog studiefinanciering, ik tenminste nog wel.Op zondag 19 november 2000 19:36 schreef Accident het volgende:
Hey Gash kan jij ook een bosch 909 s unlocken?
en zo ja hoeveel?
nee allang niet meer maar mn G/F welOp zondag 19 november 2000 22:10 schreef DeathKenny het volgende:
[..]
Laat me raden je krijgt nog studiefinanciering, ik tenminste nog wel.![]()
![]()
Ik neem aan dat je wel snapt wat ik bedoel
![]()
Ik ook nog niet, maar zogou ik heb hem heb verkoop ik hem weer voor 300 piek, tadaOp zondag 19 november 2000 22:55 schreef Gash het volgende:
Helaas geen Bosch....(nog niet..)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq