Toon posts:

epox 8rda bios instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb men epox 8rda sinds gister, fijn bordje, zeer snel, slechts 1 opmerking :

hij is groot.

zo groot dat ik alleen in het bovenste vak van men case men cdrw kwijt kan omdat ik anders tegen het ramslot aanzit, en hij 4cm uitsteekt. Met als gevolg:

-ik kan men dvd nerges kwijt
-ik moet de 2 devices elk op een aparte kabel omdat de afstand tussen cdrw en harddisk te groot is.

maarja, nu waar het egt over gaat.

Als ik opstart staat er 256 mb ddr 133 mhz. dit komt denk ik doordat het geheugen synchroon wil lopen met de FSB. een athlon xp's FSB is toch normaal 266 mhz? en mijn geheugen is infineon 333 mhz geheugen.

Hoe moet ik alles nu instellen, dat ik men ram/fsb ten vole benut, zonder overklokken e.d. want ik klootte gister wat met die dingen, begon men pc een liedje te spele bij het opstarten....opendoen...clear cmos jumper...aanzetten...uitzetten...jumper terugzetten...

Ik heb geen zin om dat telkens te moeten doen, omdat ik ook niet precies weet waar ik mee bezig ben, en de manual geen duidelijke uitleg geeft.

pc config : amd athlon xp 1800+(palamino core), 256 mb ddr 333 mhz(infineon), gf4 ti 4200 128 mb ddr, 40 giga hd van ibm, netwerkkaartje, msi cd writer 48x16x48

hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

jer0me

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Euh, lees eens de FAQ's hier in PMG en in DOC :)

Tip: koop een grotere kast ;)

/basic
/faq

Dit topic is gesloten.