[Converteren] EPS->AI

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik heb hier een Adobe Illustrator 9.0 .eps bestand. Dat wil ik graag geconverteerd hebben naar ofwel een lagere versie ofwel een .ai bestand. Ik heb wel Adobe Illustrator 8.0 maar die kan het dus niet lezen. Ik heb geprobeerd om het in Visio 2002 in te lezen, maar dat lukt ook niet. Verder heb ik de volegnde lijst van programma's reeds geprobeerd om het te converteren en ze gaven alleen geen resultaat (geen van allen kon het lezen):

- Advanced Batch converter
- Rastervect
- AutoImager (kwaliteit van niks)

Is er een programma dat deze conversie voor mij kan doen?

Ik ben ook nog epsConverter tegen gekomen. maar die draait alleen maar op de Mac (tenminste degene die ik op download.com heb gevonden).

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Geloof het niet. Ben ook wel eens op zoek geweest naar zoiets.
Mail anders maar zet ik het wel ff voor je om. [Mail je m'n adres we ff]

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Dank voor je hulp, maar zoals je in mijn mail aan jou hebt kunnen lezen kan ik je helaas het betreffende bestand niet mailen :'(

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber