vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
https://fgheysels.github.io/
En de mensen onder de 5000 dan die er inmochten als ze het aanvroegenwhoami schreef op 06 March 2003 @ 09:14:
Het al dan niet verkrijgen van HK access wordt niet bepaald door je userid.
worden ook eerst gescreendzmn schreef op 06 maart 2003 @ 09:15:
[...]
En de mensen onder de 5000 dan die er inmochten als ze het aanvroegen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dat weet ik, maar dat is dan dus in eerste plaatst wel afhankelijk van je UID
[rml]*** [ HK] Belangrijk nieuws voor userID's 1-5000 ***[/rml]zmn schreef op 06 March 2003 @ 09:15:
[...]
En de mensen onder de 5000 dan die er inmochten als ze het aanvroegen
en er staat ook niet: toegang tot HK krijgen, maar er staat: "de mogelijkheid tot vragen voor HK access" een subtiel maar belangrijk verschil. Denk dus niet dat Ik denk recht te hebben op HK access, maar ik vraag of ik het zou mogen aanvragen.
(maar ik ben ook vooral benieuwd of die profilen nog kunnen worden samengevoegd)
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Maar goed dat jij boven de 10k zit danD2k schreef op 06 March 2003 @ 09:16:
worden ook eerst gescreend

In met 2001 ook hoorJaymz schreef op 06 March 2003 @ 09:17:
Die usert bestaat niet (meer), als je echt goed lang geleden bent geregistreerd klopt dat ook wel, er is ooit een redelijk zware crash geweest waarbij ook de userbase verloren is gegaan (ergens in 99 dacht ik)
[ Voor 52% gewijzigd door Arno op 06-03-2003 09:18 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
bonzz.netninja schreef op 06 March 2003 @ 09:18:
[...]
[rml]*** [ HK] Belangrijk nieuws voor userID's 1-5000 ***[/rml]
en er staat ook niet: toegang tot HK krijgen, maar er staat: "de mogelijkheid tot vragen voor HK access" een subtiel maar belangrijk verschil. Denk dus niet dat Ik denk recht te hebben op HK access, maar ik vraag of ik het zou mogen aanvragen.
(maar ik ben ook vooral benieuwd of die profilen nog kunnen worden samengevoegd)
zmn schreef op 06 March 2003 @ 09:17:
[...]
Dat weet ik, maar dat is dan dus in eerste plaatst wel afhankelijk van je UID
o bummer, nouja, dan weet ik dat. Dank voor de o zo snelle reactie op dit ozo vroege uur.Jaymz schreef op 06 March 2003 @ 09:17:
Die usert bestaat niet (meer), als je echt goed lang geleden bent geregistreerd klopt dat ook wel, er is ooit een redelijk zware crash geweest waarbij ook de userbase verloren is gegaan (ergens in 99 dacht ik)
Of in ieder geval niet ID's onder de 5000 (met BC3 zijn er tuurlijk wel accounts verloren gegaan, ik lul uit m'n neck
[ Voor 32% gewijzigd door Jaymz op 06-03-2003 09:22 ]
Maar goed, om even een antwoord op de TS te geven, op het moment dat de accounts van zowel GoT als de FP gemerged worden dan zul je het ID krijgen van het account dat het langste bestaat.
Edit:
Ej, niet stiekum jouw post editten.
[ Voor 9% gewijzigd door bazs2000 op 06-03-2003 09:25 ]
Jaymz schreef op 06 March 2003 @ 09:20:
(met BC3 zijn er tuurlijk wel accounts verloren gegaan, ik lul uit m'n neck)
Inderdaad..
Alleen zijn de accounts van voor BC3 (en dus na BC2) wel bewaard gebleven.. De accounts die aangemaakt zijn tussen mei 2001 en juni 2001 (kan iets langer zijn) zijn verloren gegaan.. (nu bekend als BC3_victim
Niet helemaal, mijn huidige account stamt van 2 juni, het kan wel iets eerder zijn, maar later niet in ieder geval.Twynn schreef op 06 maart 2003 @ 09:27:
[...]
Inderdaad..
Alleen zijn de accounts van voor BC3 (en dus na BC2) wel bewaard gebleven.. De accounts die aangemaakt zijn tussen mei 2001 en juni 2001 (kan iets langer zijn) zijn verloren gegaan.. (nu bekend als BC3_victim)
Ik heb mij een paar weken voor bc#3 geregd (2x, voor account 'Weerstandje' had ik een mailadres waar ik niet bij kon (wist password daarvan niet)) en van Resistor (1.0) zijn een paar quotes over.
Ze zijn beide verloren gegaan, dus ik heb geen clones hier rondlopen.
-edit-
randomize is van regdatum Thursday 29 March 2001 17:03
[Verwijderde gebruiker] is van regdatum Thursday 31 May 2001 18:17
Daar zit toch een heel gat tussen waarin mensen zich hebben geregistreerd en verloren zijn gegaan.
[ Voor 20% gewijzigd door Resistor op 06-03-2003 20:04 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
je kan natuurlijk wel een name change aanvragen naar Bonzz, aangezien die niet meer bestaat... heb je toch nog wetbonzz.netninja schreef op 06 March 2003 @ 09:35:
nouja, ik zal dus wel verloren zijn geraakt (aargh, waar ben ik? ) nevermind
Jaymz schreef op 06 March 2003 @ 09:20:
I know Traag, maar daar zijn zover als ik weet geen useraccounts kwijtgeraat aangezien ik mijzelf maar 1 keer geregistreerd heb en dat was voor BC3
Of in ieder geval niet ID's onder de 5000 (met BC3 zijn er tuurlijk wel accounts verloren gegaan, ik lul uit m'n neck)
UserID 2023, alive and kicking
Verwijderd
Sommige account id's bestaan ook niet meer
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 20:00 ]
d'oh, wat dacht je dat ik gedaan heb?Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 20:00:
Je merkt het ook als je handmatig userid's in de profiles afloopt... Dus gewoon de URL veranderen als je het profile bekijkt. Soms is de tijd tussen 2 geregde mensen heel groot.
Sommige account id's bestaan ook niet meer
Ik weet mijn regdatum, ik weet wanneer BC#3 ongeveer was, en ik weet dat ik vlak daarna weer geregd ben.
Dan is het simpel inklemmen. Een gat van 2 maanden is zo gevonden.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Kun je het dat op-zich vergeten, of kun je het gewoon vergeten?Heb je 3 OW's, kun je het opzich ook wel vergeten.
(zit overigens toch boven de 5000 (net iets meer dan 2000

Maar het staat er een beetje wazig..
[ Voor 29% gewijzigd door Bender op 10-03-2003 13:35 ]
Opbrengst gaat naar een door koper te bepalen goed doel
Lijkt me niet echt slim hier, je id's te koop aanbiedenlocalhost schreef op 10 maart 2003 @ 19:34:
TEKOOP: UserID *2 en UserID *2 (email adres te vinden in ID)
Opbrengst gaat naar een door koper te bepalen goed doel

|>
PS. Hoe denk je ze trouwens te "kopen". Ik zou het persoonlijk niet vertrouwen
maar die heb ik overleefd!Jaymz schreef op 06 March 2003 @ 09:17:
Ik zou het doen!
Yep...

Daar gingen 200 post van buitengewoon (laag) niveau een diep zwart gat in.
Heb er later nog wel een aantal teruggevonden, maar die koppelen aan een nieuwe UID is een beetje erg veel werk volgens mij...
Godfather Bodybuilding topic reeks