Wie of wie heeft een DVDRW228K van Philips werkend gekregen op zijn Asus P4PE moederboard onder Windows XP?
Ik heb volgende configuratie samengesteld:
P4PE moederboard (LAN en sound)
P4-2.4GHz/533MHz
512MHz PC2700 Twinmos geheugen
40GB Seagate op IDE0 (master)
40GB Maxtor op IDE0 (slave)
DVDRW228K op IDE1 (slave)
GF4 MX440SE
Meteen werden (in de AUTO stand) alle drives herkend in de BIOS. Heel happy (een originele) Windows XP geinstalleerd via de DVDRW en vervolgens de installatie CD van Philips in de DVDRW drive gelegd. De software heeft normaliter 2 keuzemogelijkheden: bestaande drive vervangen of extra drive toevoegen. De optie extra drive toevoegen kan niet gekozen worden. Dan maar kiezen voor bestaande drive vervangen (erg onlogisch want hij zit er al in). vervolgens krijg ik de melding dat de hardware configuratie dit niet toelaat en dat er een drive verwijderd moet worden...
Beide IDE kanalen werken wel als ik er 4 harddisks aanhang.
Ik heb volgende configuratie samengesteld:
P4PE moederboard (LAN en sound)
P4-2.4GHz/533MHz
512MHz PC2700 Twinmos geheugen
40GB Seagate op IDE0 (master)
40GB Maxtor op IDE0 (slave)
DVDRW228K op IDE1 (slave)
GF4 MX440SE
Meteen werden (in de AUTO stand) alle drives herkend in de BIOS. Heel happy (een originele) Windows XP geinstalleerd via de DVDRW en vervolgens de installatie CD van Philips in de DVDRW drive gelegd. De software heeft normaliter 2 keuzemogelijkheden: bestaande drive vervangen of extra drive toevoegen. De optie extra drive toevoegen kan niet gekozen worden. Dan maar kiezen voor bestaande drive vervangen (erg onlogisch want hij zit er al in). vervolgens krijg ik de melding dat de hardware configuratie dit niet toelaat en dat er een drive verwijderd moet worden...
Beide IDE kanalen werken wel als ik er 4 harddisks aanhang.