[XP&HDD]1,2 Gb aan mp3 ineens kwijt?

Pagina: 1
Acties:

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 11:11

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem: Op mijn schijf (WD 400 BB 40 Gig.) stonden opgeslagen in een folder ik geloof een 300 mp3tjes. Deze waren netjes gerangschikt en ook weer onderverdeeld im mappen. Nou zit ik gisteravond wat te gamen en daarna (een paar uurtjes later) dacht ik effe een muziekje draaien. Zijn ineens al mij bestanden weg! :o

Ik denk hoe ken dat nou? Dus ik wat zoeken op het net (google/search) en ik vind een tooltje voor DOS, data recovery. Ikke geprobeerd, en ja hoor, dit progje vind ze in DOS wel, dus probeer ik ze terug te halen, moet ik het programma registreren en dat kost me bijna 100 euro! Dat heb ik er niet voor over, dan maar weg bestanden.

Maar nou vraag ik me toch af hoe et kan dat deze bestanden ineens weg zijn van mijn harde schijf. Voor het gamen stonden ze er allemaal nog op, en daarna zijn ze ineens allemaal weg. Zijn er nog andere tooltjes waarmee ik toch mijn data terug kan halen. Et is toch best zonde.

HDD: Western Digital 400 BB 40 gig.

I pitty the fools who took my game-station.....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Check voor de zekerheid de schijf met het tooltje van de HDD fabrikant. Linkje naar tooltje staat elders in de OM FAQ :) (kijk onder het kopje "mijn HDD doet vaag")

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 06-03-2003 08:52 ]

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
BalusC schreef op 06 March 2003 @ 08:52:
Check voor de zekerheid de schijf met het tooltje van de HDD fabrikant. Linkje naar tooltje staat elders in de OM FAQ :) (kijk onder het kopje "mijn HDD doet vaag")
Dat tooltje 'data lifeguard' ken ik, daarmee heb ik vorige week mijn harde schijf eens mee getest. Zo maar eigenlijk een check of het allemaal nog goed werkte. Het gaf nul komma nul fouten aan. Maar dit tooltje is toch niet om verloren bestanden terug te halen? I.i.g. zal ik vanavond eens die progjes uit de faq gaan proberen. Maar toch, de schijf is goed, bestanden kunnen dan toch niet zomaar van een goede harde schijf verdwijnen?

Verwijderd

Dit is wat ze je aanraden op beginnersweb ;) http://www.beginnersweb.nl/forum/viewtopic.php?t=12864
http://www.ontrack.com/easyrecovery/
Misschien werkt het.

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Zo, ik word in de gaten gehouden.... whehehehe :+ ;)
Kan het vanavond pas proberen, als ik thuis ben.
Zal ik ook zeker wel doen.

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Gisteravond bezig geweest met recovery tooltjes, en ik kan me data dus niet meer terughalen. Het is gewoon weg. Volgens mij heb ik een cracker op bezoek gehad. Ik las hierover in de searc en andere fora, en die kunnen best kwaadwillend zijn. Gelukkig heb ik nu verder geen probs of wat dan ook aan me PC, maar dat had dus ook andersom kunnen zijn. Aan de ene kant geluk dan dat er alleen maar mp3 files zijn 'weggehaalt'.

(een cracker, ik had er nog nooit van gehoord.... :Y) )

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Of een virus? Ben je nog andere dingen als jpeg/mpeg kwijt???

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Nee, ik heb nadat ik me files kwijt was een grondige viruscheck gedaan maar er werd geen virus of wat dan ook gevonden.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:09

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb er ook last van.. :/

een format helpt ook niet.. :( nu is dus 25gb gebruikt.. en 5gb vrij.. maar formateren lukt niet.. dus die 25gb is er nog.. maar ik zie het niet.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

wijze les koop een archos of pocketec harddisk. Ze zijn wat langzaam maar met gemak op usb2 of firewire te plaatsen en de levering is binnen 3 dagen. Ze zijn klein en makkelijk op te bergen, back altijd je mp3´s op en je hebt het probleen niet meer
Pagina: 1