Urenteller Browser

Pagina: 1
Acties:

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hier op het werk mag je maar 1 uur per dag internetten. (ja ik weet 't het is erg zielig maarja, kan d'r ook nix aan doen). Nu is het probleem, ik zit natuurlijk elke dag aan dat uur. Maar zodra dat uur om is krijgt de systeembeheerder een melding dat die persoon al een uur zit te internetten. Dus bij mij ELKE DAG een melding. Dat komt ook zo lullig over, dus ik zoek een tellertje dat de tijd telt dat je browser open staat. Zodat ik precies elke dag 59 minuten internet, en dan krijgt hij die melding niet!

Heeft iemand zoiets?

Het gaat dus niet om actieve browser tijd, maar volgens mij telt hij gewoon altijd, ook als je browser geminimaliseerd is...

oh, ps, ik kon hier niets over vinden in de search

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:15

Pelle

🚴‍♂️

Software Algemeen weet daar meer van :)

• weppe
  • Niet online
Oke thx
ben benieuwd :)

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:05

wielhelm

80/86 ST bladebladed

hhmm en ik ben wel benieuwd hoe je zo'n timer insteld.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

is het geen optie om een alternatieve browser te installen, mits je rechten hebt natuurlijk, die niet wordt gemonitord.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• weppe
  • Niet online
Ik heb daar geen rechten voor, maar volgens mij wordt die ook wel gemonitord hoor!

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Er is ook een Mozilla versie die je niet hoeft te installeren, gewoon de bestanden naar HDD kopieren en knallen maar

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Misschien is dit wat :? http://download.com.com/3000-2094-916970.html?tag=lst-0-1 (wel ff reggen voor dat het volledig werkt)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Of zelf programmeren. Maak een programmatje dat continue al je window-titels (zoek maar op api FindWindow) afzoekt en wanneer er Internet Explorer oid in staat gaat er een tellertje lopen. Na 59 minuten stuurt het programmatje een SendMessage naar het schermpje zodat ie sluit.

Moet je alleen even goed opletten wat je doet als je je machine opnieuw opstart. Je zou in je register weg kunnen schrijven hoe lang je al bezig bent ofzo.

Daanaast zou je natuurlijk een off-line browser kunnen downloaden en daarna je internetpagina's in Word bekijken ofzo.

Je zou natuurlijk ook even kunnen kijken naar anti rsi-programma's. Die kunnen ook schermpjes afsluiten.

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 10:28

nihitsia

The Banana goes on always on

Misschien voor een ander doel bedoelt maar het werkt wel volgens mij. Internet Kostenbeheersing. Je kan volgens mij ook instellen hoel lang je mag internetten. Daarna verbreekt hij automatisch de verbinding

Gamebak Specs

• weppe
  • Niet online
hmz ik zal eens wat aankloten...

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

1 uurtje per dag internetten...... wat zielig........
maar waarom laat je dat die systeembeheerder niet gewoon lekker oplossen?
is toch zeker zijn probleem dat je geen tellertje hebt.
laat ie maar dynamische firewall rules implementeren ofzo.
Als hij niet wilt dat er mensen langer dan een uurtje internetten zal ie meer moeten doen dan alleen een zielige melding IN ZIJN EIGEN SCHERM geven..

Laat die melding dan in iedergeval ook op de gebruiker z'n scherm tevoorschijn komen...
Waar werk je eigenlijk, met zo'n dwaze systeembeheerder ?

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

possamai schreef op 07 March 2003 @ 17:01:
Als hij niet wilt dat er mensen langer dan een uurtje internetten zal ie meer moeten doen dan alleen een zielige melding IN ZIJN EIGEN SCHERM geven..

Laat die melding dan in iedergeval ook op de gebruiker z'n scherm tevoorschijn komen...
Waarom is 1 uurtje internetten per dag zielig? je bent nog altijd op je werk om te WERKEN hoor? niet om te internetten? hang natuurlijk wel van je werk af, als je bijv. webdesigner bent lijkt het met wél onzinnig ja.

mijn T.net systeemspecspagina

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

maar schaf het dan helemaal af.
Of zet het alleen tijdens de pauze open.
ga niet een uurtje internet toezeggen waar je zelf maar van bij moet houden wanneer dat uur om is..
ik vind dat behoorlijk zielig....

• weppe
  • Niet online
Je leest niet goed..
Je MOET het niet zelf bijhouden, maar als het uur om is krijgt de systeembeheerder een melding, en om een slechte indruk te voorkomen, wil ik die melding dus ook voorkomen, en dus maar 59 minuten internetten
snappie??

en ps: ik ben geen webdesigner

[ Voor 9% gewijzigd door weppe op 08-03-2003 01:16 ]

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 17:17
Andere browser installeren probeer eens netscape haha ben er ook geen fan van.
Kijken of hij daar ook een melding geeft weet je teminste weer meer over het programmatje waarop het is gebasseerd

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:10
Hmmm.. FF zelf een webbrowsertje in elkaar bouwen (of zoals al gezged is andere browser) Wordt je trouwens gelijk geconnect als je opstart? Want met statbar kan je wel de uptime van je pc mete :)

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55

Sen

<-->

Hmm zou hij niet gewoon via de proxy server zien wie hoe lang internet :? dus andere browser instaleren lijkt me vrij onzinig :)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:10
Maarjah... ligt er ook aan of het kabel is of een andere verbinding ... Maar weer even ontopic want we zoeken dus niet een andere browser. Wat zoeken we nu? Kijken hoe lang je op het internet bent? Of kijken hoe lang je browsed...?

[ Voor 27% gewijzigd door danslo op 08-03-2003 01:49 ]

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
offtopic:
de blokker heeft wel een keukenwekker :)

[ Voor 3% gewijzigd door sjoerdb2 op 08-03-2003 02:00 ]

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ehm, je mag maar 1 uur internetten, maar het internet staat wel continue open? En als je per ongeluk IE aan laat staan maar gewoon doorwerkt dan blijft die teller dus ook gewoon doorlopen. Lijkt me niet echt representatief.

MechWarrior || Monsters Game

• weppe
  • Niet online
Volgens mij ziet hij dat op de proxy hoelang je internet. Dus andere browser heeft geen zin denk ik...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
possamai schreef op 07 March 2003 @ 17:01:

Euhm.. je vergeet dat de systeembeheerder niks anders doet dan het door de directie bepaalde beleid uitvoeren :) En verder heb je het verhaal ook niet goed gelezen, maarja dat was al gezegd.
Pagina: 1