Toon posts:

[Outlook '98] fout bij het uitvoeren van de bewerking

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij het starten van Outlook '98 krijgt mijn collega de volgende melding: fout bij het uitvoeren van de bewerking

Nu heb ik bij M$ al gekeken naar dit probleem zij hebben het over dat er teveel herhalende reminders instaan. Maar en staan helemaal niet veel reminders in. En die er in staan zijn niet herhalend.

Wat zou nog meer het probleem kunnen zijn, outlook werkt verder overigens gewoon goed.

Verwijderd

Topicstarter
is dit probleem bij niemand bekend?

Verwijderd

OUtlook werkt met veel verschillende bestanden. Het kan zijn dat er 1 estand een beetje beschadigt is. Wat je kan doen (helpt bij mij wel) is schijfcontrole.

Het is MS en geen M$ (lees de forms) :(

Anders outlook ff opnieuw installeren.

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik ken het probleem en heb er nog niets op gevonden, wat bij mij wel helpt is outlook afsluiten en het dan nog een keer proberen. Werkt bij mij wel en anders start de pc eens op neiuw op.

Ik denk dat het te maken heeft met het versturen en ontvangen van mails een soort van time out, maar echt verder ben ik er ook niet mee gekomen.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 10:48:
OUtlook werkt met veel verschillende bestanden. Het kan zijn dat er 1 estand een beetje beschadigt is. Wat je kan doen (helpt bij mij wel) is schijfcontrole.

Het is MS en geen M$ (lees de forms) :(
welke forms? :)
Anders outlook ff opnieuw installeren.
ik denk dat k dat maar s ga doen ja :'(

Verwijderd

Topicstarter
GuidoHuis schreef op 08 March 2003 @ 02:56:
ik ken het probleem en heb er nog niets op gevonden, wat bij mij wel helpt is outlook afsluiten en het dan nog een keer proberen. Werkt bij mij wel en anders start de pc eens op neiuw op.

Ik denk dat het te maken heeft met het versturen en ontvangen van mails een soort van time out, maar echt verder ben ik er ook niet mee gekomen.
heb ik ook al geprobeerd :) maar elke keer bij het starten van outlook krijg ik de melding ook al start ik de pc opnieuw op

ik ga denk k outlook maars herinstalleren
Pagina: 1