Toon posts:

[XP] Inloggen duurt 2x zo lang als opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows xp start bij mij in 10 sec op heel mooi maar dan komt ie bij het inlog scherm en daar typ ik mijn password in en dan komt er te staan bezig met laden persooonlijke instellingen en dan duurt het nog 20 sec iemand idee waar dit aan kan liggen?

Dit is alleen als je de computer aanzet niet als je van gebruiker wisselt

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 22:34
heb je toevallig een LAN? or ethernetmodem? bij opstarten moet windows altijd de netwerkverbindingen checken. 20 sec valt toch wel mee? ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Verwijderd

Topicstarter
als je er eenmaal aan gewend bent dat ie heel snel opstart is 20 sec lang!
maar kun je uitzetten dat xp controleert op de netwerkverbindingen want dat kan inderdaad het geval zijn?

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 10:19
Je kunt ook een groot profiel hebben van enkele mb's die op de server staat is dat zo?

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke programma's worden allemaal geladen?

Start, uitvoeren, msconfig -> tabblad opstarten... wat staat daar allemaal?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
daar staan alleen de benodigde daar heb ik laatst al allemaal rotxzooi uit gehaald maar ik denk inderdaad dat het de netwerkverbinding is

kun je niet net zoals in win 98 een netwerkverbinding aanmaken waarbij bij het opstarten niet de hele tijd word gecheckd of ie conotact kan maken

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:02

ZeroCode

Woopie

Even eventvwr intypen in Start -> Uitvoeren wil meestal ook wel eens helpen en kijken wat het probleem is, waarschijnlijk kan hij het domein niet vinden...
Pagina: 1