Toon posts:

Hoe (on)betrouwbaar is TGP post zonder rembours

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een (PC GSM) kabeltje bestellen op internet van rond de 8 euro. Zou ik dit met een gerust hart kunnen laten versturen via de gewone post of is de kans groot dat PC of GSM gerelateerde producten niet aankomen door diefstal (kunnen ze eventueel aan afzender zien?). Ik vind onder remours laten verzenden een beetje overdreven voor 8 euro productwaarde, kan ik beter beetje meer betalen in een winkel.

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 11:44

Deem

Ontcijfer mij!

tja, ik heb er nog nooit iemand over horen klagen :)

<Highmodes>
ja sorry ben beetje wazzig
<Highmodes/>

[ Voor 36% gewijzigd door Deem op 06-03-2003 02:21 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:47

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 02:11:
Ik wil een (PC GSM) kabeltje bestellen op internet van rond de 8 euro. Zou ik dit met een gerust hart kunnen laten versturen via de gewone post of is de kans groot dat PC of GSM gerelateerde producten niet aankomen door diefstal (kunnen ze eventueel aan afzender zien?). Ik vind onder remours laten verzenden een beetje overdreven voor 8 euro productwaarde, kan ik beter beetje meer betalen in een winkel.
Als het niet té opvallend verpakt is hoef je niet bang te zijn dat de postbode het jat ;). Ik heb nu ook al verschillende keren wat verstuurd (zonder rembours) en dat ging prima.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor een kabeltje van 8 euro zou ik me absoluut geen zorgen maken.
Rembours is gewoon geldverspilling

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12

LopeZ

Too much is never enough

Geen hardware vraag, verder beetje kinderachtig. We leven in Nederland niet in Zuid Afrika waar ze alle post bekijken.

Dit topic is gesloten.